.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هتلهای سه ستاره مشهد

 

 هتل دیپلمات مشهد

هتل دیپلمات مشهد از جمله های سه ستاره این شهر می باشد. این هتل 3 ستاره در نوروز سال 1390 افتتاح شد و موقعیت مکانی آن به گونه ای است که در نزدیکی ایستگاه راه آهن یعنی در فاصله 50 متری از آن قرار دارد و به مسافرین تور مشهد که قصد مسافرت به وسیله قطار را دارند توصیه می شود. هتل دیپلمات مشهد از حرم مطهر امام رضا (ع) در حدود 8 دقیقه و فرودگاه بین المللی نیز در حدود 20 دقیقه به وسیله خودرو فاصله دارد.   این هتل برای آسایش مسافرین تور مشهد 95 به امکاناتی نظیر لابی، لاندری، کافی شاپ، آسانسور، سالن کنفرانس و سالن اجتماعات، نمازخانه، رستوران با ظرفیت 120 نفر و پارکینگ با ظرفیت 12 ماشین مجهز شده است. همچنین میهمانان تور مشهد میتوانند از استخر، سونا و جکوزی این هتل نیز برای پر کردن اوقات فراغت خود استفاده کنند. اتاق هایی که این هتل برای مسافرین تور لحظه آخری مشهد فراهم کرده مجهز به امکاناتی مانند یخچال، مبلمان، تلفن، تلویزیون، صندوق امانات، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی شده اند. اینترنت در لابی و اتاق های هتل دیپلمات مشهد به صورت رایگان در اختیار میهمانان تور مشهد بهار 95 قرار می گیرد.

آدرس هتل دیپلمات مشهد : مشهد، میدان راه آهن، ابتدای بلوار شهید کامیاب، شهید کامیاب 32

هتل دیپلمات مشهد

 

 


هتل باختر مشهد

هتل باختر مشهد در دسته هتل های 3 ستاره این شهر مقدس قرار می گیرد. قدمت ساخت این هتل بیش از 30 سال می باشد و در دی ماه 85 مجدد بازسازی شده و به شکل مدرن و امروزی در آمده است. هتل باختر مشهد دارای ساختمانی 5 طبقه می باشد که درون خود 33 واحد از انواع اتاقهای سه تخته، چهار تخته و سوئیت را جای داده است. مسافرین تور مشهد تابستان 95 که قصد اقامت در هتل باختر مشهد را دارند توجه داشته باشند که این هتل سه ستاره در فاصله 20 دقیقه ای از فرودگاه و ایستگاه راه آهن و در فاصله 10 دقیقه ای از حرم مطهر امام رضا (ع) واقع شده است. از جمله امکاناتی که این هتل برای رفاه حال مسافرین تور لحظه آخری مشهد فراهم کرده میتوان به لابی، لاندری، صرافی، آسانسور، رستوران، صندوق امانات و پارکینگ اشاره کرد. همچنین مسافرین تور مشهد که علاقه مندان به تفریح و ورزش هستند، می توانند از سالن ورزشی، سونا، جکوزی و سالن بدنسازی موجود در هتل بهره مند شود.

آدرس هتل باختر مشهد: مشهد، خیابان پاسداران، هتل باختر مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 28 فروردين 1395
.

هتلهای چهار ستاره مشهد

 

هتل اترک مشهد

هتل اترک مشهد هتلی 4 ستاره در مجاورت حرم مطهر امام رضا (ع) است و فاصله ای 800 متری تا حرم دارد. فرودگاه بین المللی مشهد با هتل اترک 9 کیلومتر و ایستگاه راه آهن این شهر با هتل اترک مشهد در حدود 4 کیلومتر فاصله دارد که مسافرین تور مشهد با خودرو میتوانند این مسیر را در کمتر از 15 دقیقه طی نمایند. امکاناتی که هتل اترک در اختیار مسافرین تور مشهد تعطیلات بهار 95 قرار میدهد میتوان به لابی، لاندری، کافی نت، کافی شاپ، فروشگاه، نمازخانه و رستوران با ظرفیت 400 نفر اشاره کرد. اتاق های این هتل به تلویزیون، تلفن، یخچال، حمام، سرویس فرنگی و سرویس ایرانی تجهیز شده اند. هتل اترک مشهد در فضای لابی اینترنت رایگان در اختیار مسافرین تور مشهد تابستان 95 قرار می دهد.

آدرس: مشهد، میدان بیت المقدس

 

هتل سینور مشهد

هتل سینور مشهد هتلی چهار ستاره می باشد که به صورت یک ساختمان 20 طبقه در تاریخ 16/06/1393 و در زاد روز ولادت مولای متقیان امام رضا (ع) افتتاح شد. موقعیت مکانی این هتل به گونه ای می باشد که در مجاورت بازار رضا و در خیابان 17 شهریورمشهد واقع شده است. فاصله این هتل تا حرم مطهر امام رضا کمتر از 2 کیلومتر می باشد و این موقعیت مناسبی برای مسافرین تور مشهد و زائرین حرم مطهر امام رضا (ع) است تا به راحتی بتوانند برای زیارت به حرم بروند. فرودگاه بین المللی و ایستگاه راه آهن در فاصله 4 کیلومتری از این هتل قرار گرفته اند. هتل 4 ستاره سینور مشهد امکانات لوکس و مناسبی را برای مسافرین تور مشهد 95 در نظر گرفته است تا بتواند آسایش و راحتی را برای آنان فراهم کند برخی از این امکانات لابی، آسانسور، کافی شاپ، فروشگاه، صندوق امانات، نمازخانه، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، لاندری، 2 سالن رستوران و پارکینگ با ظرفیت 150 ماشین هستند. اتاق های این هتل نیز به تجهیزاتی مدرن از جمله مبلمان لوکس، تلویزیون، تلفن، یخچال، صندوق امانات، حمام و سرویس فرنگی مجهز شده اند. آن دسته از مسافرین تور لحظه آخری مشهد که در محل اقامت خود نیاز به اینترنت دارند نیز می توانند از اینترنت پر سرعت وای فای که در فضای لابی و اتاق های هتل چهار ستاره سینور مشهد به صورت رایگان در اختیار آنها قرار می گیرد در تور مشهد تعطیلات تابستان 95 استفاده کنند.

آدرس هتل سینور مشهد : مشهد، خیابان هفده شهریور، بین 17 شهریور 2 و 2/2 (نبش دانش شرقی)

هتل سینور مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای چهار ستاره مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 28 فروردين 1395
.

رستورانهای معروف مشهد

 

رستوران پسران کریم در مشهد واقع در بلوار خیام جنب هتل ثامن الحجج دارای یک محیط اصیل و غذاهای فوق العاده است که مطمئنا مکان ایده آل برای مناسبت های خاص است . تمرکز کامل این رستوران به غذاهای ایرانی موفقیت بالایی برای آن به همراه داشته است. دلیل شهرت این رستوران لوکس کیفیت بالای غذاها ، سرویس دهی عالی ، قیمت مناسب ، محیط دنج و رعایت اصول بهداشتی از طرف پرسنل آن است . یکی از محبوب ترین منوهای این رستوران معروف ، چلوماهیچه لذیذ پسران کریم است که توصیه می شود در تور مشهد و مراجعه به این رستوران مجلل این غذای خوشمزه را در تور مشهد بهار 95 حتما تست کنید .

 

 

 

رستوران درویشی مشهد در خیابان کوهسنگی مشهد ، مقابل کوهسنگی و جنب بانک قرار دارد . این رستوران که تازه تاسیس بوده ، از امکانات و فضایی مدرن بهره برده است و در یکی از منطقه های خوش آب و هوا و توریستی شهر واقع شده است که دارای منویی متنوع و کامل از لذیذ ترین غذاهای اصیل ایرانی و انواع پیش غذا و دسرهای خوش مزه است . علاوه بر این رستوران درویش دارای محیطی دنج و فضایی انرژیک بوده که لذت صرف یک غذای خوب و با کیفیت را نزد مسافران تور مشهد تعطیلات اردیبهشت 95 دو چندان می کند . پرسنل این رستوران مجلل کامل ترین سرویس ها را به مشهدی ها و مشتریان تور مشهد اردیبهشت 95 ارائه کرده تا رضایت ایشان به صورت کامل جلب شده و مشتری دائمی این رستوران باشند .

 

 

 

رستوران رضایی مشهد در خیابان آبکوه و چهار راه کلاهدوز شهر مشهد قرار دارد که بین زائران تور مشهد تعطیلات بهار 95 و مشهدی ها طرفداران زیادی دارد . از مهم ترین ویژگی های این رستوران که سبب جذب مشتریان بسیار آن شده ، کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب است . این رستوران دو طبقه که از موقعیت مکانی مناسبی نیز برخوردار بوده و نسبتا به حرم نیز نزدیک است بین ساعات 11.5 الی 3 بعد از ظهر و 7 الی 11.5 شب به مشتریان تور مشهد سرویس دهی می کند . 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستورانهای معروف مشهد, رستوران های مشهد, بهترین رستوران های مشهد , رستوران های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 28 فروردين 1395
.
هتل بین المللی قصر طلایی مشهد 

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

هتل بین المللی قصر طلایی تور مشهد نوروز 95 از هتل های گروه های هتل های بین المللی قصر می باشد که بسیار شیک و مجلل می باشد و توانسته اند مسافران و گردشگران تور مشهد نوروز 95 بسیاری را جذب خود کنند . این هتل برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 دارای اتاقها و سوئیتهای بسیار شیک و مجلل می باشد و آماده پذیرایی از میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 می باشد. رستوران هتل و کافی شاپ نیز آماده ارائه انواع غذاهای متنوع و لذیذ می باشد . همچنین در هتل سالن ورزشی وجود دارد که علاقه مندان تور مشهد نوروز 95 می توانند زمانی را در این سالن سپری کنند و ادامه فعالیتهای ورزشی خود را در طول اقامت داشته باشند .همچنین هتل برای مسافرین تور مشهد نوروز 95دارای صرافی , آرایشگاه , آتلیه عکاسی , خدمات پزشک عمومی و کتابخانه نیز می باشد.

آدرس هتل بین المللی قصر طلایی تور مشهد نوروز 95 : تور مشهد نوروز 95 , میدان بسیج , بین امام رضا 34 و 36

 


هتل هما 2 مشهد 

hotel homa 2 mashhad

هتل هما 2 تور مشهد نوروز 95، در منطقه ای سرسبز و آرام  توانسته مجموعه ای از سوئيت ها و سالن هاي ميهماني و ضیافت را به صورت مجلل براي میهمانان و مسافرانتور مشهد نوروز 95 تدارک ببیند. موقعيت بسیار خوب هتل هما، دسترسی سريع و راحتی را به جاذبه هاي زیارتی و دیدنی شهر مقدس مشهد، چه در روزهای تعطيلات و مناسبت هاي مذهبي، و یا در مسافرت تجاري و کاری تور مشهد نوروز 95، فراهم کرده است . دکوراسیون اتاق ها و سوئيت هاي بسیار مجلل هتل به صورت كلاسيك و مدرن امکانات رفاهی ایجاد کرده است تا زيارت و اقامتی به يادماندني را مسافران و میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 تجربه کنند . با اقامت در هتل هما 2 تور مشهد نوروز 95 که بزرگ و با شكوه می باشد این زیبایی را از نزدیک ببینید و تجربه کنید.

آدرس هتل هما 2 مشهد : مشهد بلوار خیام

 


هتل پردیسان مشهد 

hotel pardisan mashhad

هتل پردیسان تور مشهد نوروز 95 در یکی از خوش آب و هوا ترین منطقه شهر تور مشهد نوروز 95 قرار گرفته است. هتل پردیسان تور مشهد نوروز 95 دارای 162 سوئیت دوبلکس , اتاق معمولی  آپارتمان امکاناتی مانند:  سالن آمفی تئاتر، همایش های گروهی و خصوصی ، و همینطور برای مسافران تور مشهد نوروز 95 سالنهای سمینار، محل مراقبت و سرگرمی مناسب مخصوص بازی کودکان، سالن بدنسازی و بیلیارد ، رستوران مختلف در فضای باز، مجموعه های سونا و استخر و اتاق ماساژ برای آرامش و استراحت می باشد. امکانات دیگر  هتل پردیسان مشهد برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 آرایشگاه , فروشگاه , ترانسفر فرودگاه , دستگاه خود پرداز و کرایه دوچرخه نیز می باشد.

آدرس هتل پردیسان مشهد : مشهد , بزرگراه کلانتری جنب پارک صدا و سیما

 


هتل پارس مشهد 

hotel pars mashhad

در شهر مقدس مشهد هتل پارس تور مشهد نوروز 95 ناحیه ای آرام و سرسبز در غرب شهر تور مشهد نوروز 95 قرار گرفته است با معماري بسیار زيباي ايراني مكان و محیطی دلپذير براي اقامت گردشگران و میهمانان تور مشهد نوروز 95 ايراني و خارجي می باشد . هتل پارس تور مشهد نوروز 95 داری ۲۲۸ اتاق، سوئیت، سوئیت رویال و سوئیت ویژه می باشد . اتاق‌ها برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 مجهز به بهترین مبلمان ,  سرویس ۲۴ ساعته، تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای، تلفن مركزی، صندوق امانات و سشوار می باشند. رستوران‌های زیبای سنتی و اروپایی، فضای سبز آرامش بخش با آلاچیق و دریاچه مصنوعی زیبا، استخر سرپوشیده و سونا، زمین تنیس، سالن اسكواش، سالن بیلیارد، سالن كنفرانس، آمفی‌تئاتر روباز، مركز خرید، خشكشویی و پاركینگ از امكانات رفاهی دیگر هتل پارس مشهد برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 می باشد.

آدرس هتل پارس مشهد : مشهد بلوار وکیل آباد , تقاطع خیابان شهید صیاد شیرازی



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 4 اسفند 1394
.
هتل مجلل درویشی مشهد 

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی تور مشهد نوروز 95 با پنج ستاره تاپ در شهر زیارتی و گردشگری تور مشهد نوروز 95 توسط بخش خصوصی ساخته شده است و در هفته گردشگری رسما افتتاح گردید. هتل مجلل درویشی تور مشهد نوروز 95 در خیابان امام رضا واقع شده است که دارای 20 طبقه و بلند ترین مجتمع اقامتی و هتلی با فضای آتریوم ( با فضای باز میانی مجتمع ) در تور مشهد نوروز 95 می باشد. به دلیل اینکه این هتل مجلل در تور مشهد نوروز 95 نام گرفته است هتل دارای اتاقهای مختلف و پنج رستوران می باشد که رستورانها هر کدام دارای منوی مجزا ار هم برای میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 دارند. یکی از رستورانها دارای منو غذای مراکشی می باشد که انواع غذاهای مراکشی برای میهمانانتور مشهد نوروز 95 سرو می شود. رستوران دیگر در تور مشهد نوروز 95 به نام برکه می باشد که میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 به صورت چایخانه از این رستوران استفاده می کنند و در برنامه آینده هتل قصد دارد میهمانان تور مشهد نوروز 95 در همان رستوران ماهی گیری کرده و ماهی را به 7 مدل متنوع سرو بکنند.

هتل مجلل درویشی مشهد

 

 


هتل بین المللی قصر مشهد 

 هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95 به علت داشتن محیطی مطلوب ساخته شده است و از مرغوب ترین سازه های معماری در تور مشهد نوروز 95 استفاده شده است. در طبقه های مختف هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95 ، تنوع زیادی در سیستم اتاق ها وجود دارد و به همین علت برای مسافران تور مشهد نوروز 95 انتخاب مناسب  و آسان می باشد. اتاق های سینگل، دبل، کانکت، سوئیت، پرنسس روم، آپارتمان پرزیدنت و رویال در طول اقامت میهمانان تور مشهد نوروز 95 ، لحظاتی به یادماندنی را تجربه می کنند و منظره حرم شمس الشموس حضرت رضا علیه السلام از پنجره های هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95 دیده می شود. ترانسفر رایگان فقط از فرودگاه به هتل با مینی بوس عمومی ویژه هتل قصر تور مشهد نوروز 95 انجام می شود . مسافرین تور مشهد نوروز 95 برای درخواست ترانسفر زمان ساعت و شماره پرواز و رجوع به دفتر هتل در فرودگاه الزامی است . بخش های مختلف هتل : بانک، صرافی، واحدهای تجاری،  آژانس مسافرتی سالن همایش و سمینار، تشریفات، انفورماتیک، بیزینس سنتر، سالن آمفی تئاتر،  مجموعه ورزشی، استخر و سونا، سالن زیبایی و تعداد پنج رستوران و کافی شاپ با تنوع زیاد و معماری بی نظیر آماده ارائه خدمات رفاهی در عالی ترین سطوح کیفیت به مهمانان عزیز تور مشهد نوروز 95 است.

 

 


هتل توس مشهد

هتل توس مشهد

 

هتل توس تور مشهد نوروز 95  یک هتل توریستی است که بیشتر از سی سال تجربه هتل داری دارد و در این زمینه از جمله گروه هتل پارسیان می باشد.اين هتل چهار ستاره مناسب برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 دارای محیطی آرام و دل نشین و سرسبز می باشد. از امکانات این هتل برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 می توان به موارد زیر اشاره کرد : واحدهاي دوبلكس , واحدهاي ويلائي , سالن هاي چند منظوره , آب نماي موزيكال و ... آماده پذيرائي از ميهمانان و مسافران عزیز تور مشهد نوروز 95 مي باشد. هتل توريست توس تور مشهد نوروز 95 دارای  44 باب سوئيت ويلايي و دوبلكس زیبا , رستوران الوند با ظرفيت 120 نفر و رستوران دماوند با ظرفيت 180 نفر است و همچنين كافي شاپ و كافي شاپ گیلاس و چايخانه تابستاني را دارا می باشد.

از دیگر امکانات این هتل زمین تنیس , پارک کودکان , فضای سبز و ... می باشد.

این هتل تا حرم مطهر امام رضا (ع) با ماشین 35 دقیقه فاصله دارد.

آدرس:مشهد , ابتدای بزرگراه آسیایی , میدان قائم

 


مجتمع هتل نور گلستان مشهد 

 

مجتمع هتل نور گلستان مشهد

در این هتل برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 اقامت کودکان زیر پنج سال و پنج سال به صورت رایگان می باشد. ظرفیت هر اتاق به شکل استاندارد شش نفر است اما ظرفیت ده نفر را هم دارا می باشد (یعنی 4 نفر اضافه) . این هتل مهمان خارجی نمی پذیرد.این هتل وابسته به دولت است و ساعت ورود و خروج آن به شکل سیستماتیک صورت می پذیرد.

همکانات هتل نور تور مشهد نوروز 95 عبارت است از:لابی , کافی شاپ , اینترنت در لابی و هر واحد و...

این هتل با ماشین ده دقیقه تا حرم فاصله دارد.

آدرس هتل نور گلستان مشهد : مشهد مقدس , خیابان جهانبانی , خیابان گلستان شرقی , کوچه زادمهر , پ7 , مجتمع نور گلستان

 


هتل بین المللی قصر مشهد 

 هتل بین المللی قصر مشهد

هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95 به علت داشتن محیطی مطلوب ساخته شده است و از مرغوب ترین سازه های معماری استفاده شده است. در طبقه های مختف هتل بین المللی قصر تور مشهد نوروز 95، تنوع زیادی در سیستم اتاق ها وجود دارد و به همین علت برای مسافران تور مشهد نوروز 95 انتخاب مناسب  و آسان می باشد. اتاق های سینگل، دبل، کانکت، سوئیت، پرنسس روم، آپارتمان پرزیدنت و رویال در طول اقامت میهمانان تور مشهد نوروز 95، لحظاتی به یادماندنی را تجربه می کنند و منظره حرم شمس الشموس حضرت رضا علیه السلام از پنجره های هتل بین المللی قصرتور مشهد نوروز 95 دیده می شود. ترانسفر رایگان فقط از فرودگاه به هتل با مینی بوس عمومی ویژه هتل انجام می شود . مسافران تور مشهد نوروز 95 برای درخواست ترانسفر زمان ساعت و شماره پرواز و رجوع به دفتر هتل در فرودگاه الزامی است . بخش های مختلف هتل : بانک، صرافی، واحدهای تجاری،  آژانس مسافرتی سالن همایش و سمینار، تشریفات، انفورماتیک، بیزینس سنتر، سالن آمفی تئاتر،  مجموعه ورزشی، استخر و سونا، سالن زیبایی و تعداد پنج رستوران و کافی شاپ با تنوع زیاد و معماری



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 4 اسفند 1394
.
هتل رضویه مشهد

هتل رضویه مشهد

هتل رضویه تور مشهد نوروز 95 از 14 طبقه و 94 اتاق تشکیل شده است. اتاق های این هتل سه ستاره رو به حرم امام رضا (ع) است و منظره آرامش بخشی را به تصویر می کشد. علاوه بر این مسافران عزیز تور مشهد نوروز 95می توانند با 5 دقیقه پیاده روی به حرم برسند. از امکانات هتل رضویه تور مشهد نوروز 95 رستوران , کافی شاپ , فضای سبز , آرایشگاه و... می باشد.

آدرس: میدان بیت المقدس , روبروی بازار رضا

 


هتل زیتون مشهد

هتل زیتون مشهد

هتل زیتون تور مشهد نوروز 95 از 177 اتاق تشکیل شده است. این هتل دارای رستوران , کافی شاپ , اینترنت در لابی , تاکسی سرویس و... می باشد. هتل زیتون تور مشهد نوروز 95 پنج دقیقه با ماشین تا حرم فاصله دارد.

آدرس: خیابان پاسداران , جنب سینما قدس

 


هتل خیام مشهد

هتل خیام مشهد

هتل خیام تور مشهد نوروز 95 یک هتل قدیمی است که جدیدا بازسازی شده است. واحدهای این هتل دارای دو سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی است. از امکانات هتل خاتم تور مشهد نوروز 95  لابی , رستوران , کافی شاپ , ماهواره و... است.

 


هتل کوثر ناب مشهد 

hotel kosar nab mashhad

هتل بین المللی کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 در جوار بارگاه ثامن الحجج علی بن موسی الرضا علیه السلام در ارائه خدمات و پذیرایی از میهمانان و زائرین عزیز تور مشهد نوروز 95 در تابستان سال 1392 افتتاح شد. هتل بین المللی کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 در بلوار امیرالمومنین شارستان سابق که به حرم مطهر امام رضاعلیه السلام منتهی می شود قرار گرفته است  که پیاده فقط 10 دقیقه تا حرم مطهر فاصله دارد. فاز اول هتل کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 دارای 51 واحد که دارای سوئیت دوخوابه ، سوئیت دولوکس، رویال سوئیت ,  استدیو سوئیت و پریمر سوئیت است که به یخچال ، مایکروفر و تلویزیون، ماشین لباسشویی ،ماشین ظرفشویی، صندوق امانات ، سیستم سرمایش و گرمایش و تهویه مطبوع، کانال های ماهواره ای و اینترنت پرسرعت بی سیم برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 تجهیز شده است. هتل بین المللی کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 اولین هتل پنج ستاره شهر مقدس تور مشهد نوروز 95 می باشد که دارای این تجهیزات است . خدمات هتل کوثر ناب تور مشهد نوروز 95 : بوفه صبحانه رایگان ، ترانسفر از فرودگاه تا هتل ،سرویس رفت به حرم امام رضا علیه السلام  می باشد.



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 121
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 4 اسفند 1394
.

هتل مدینه الرضا مشهد

تور مشهد هتل مدینه الرضا

هتل مدینه الرضا مشهد از نزدکترین هتل های 5 ستاره به حرم مطهر امام رضا (ع) است. این هتل متشکل از 325 اتاق شیک و زیبا با تمام امکانات رفاهی لازم از جمله حمام , سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی , تلفن , تلویزیون , مبلمان و یخچال و... می باشد. همچنین این هتل دارای محیطی معنوی و آرامش بخش است و به سبک معماری ایرانی اصیل طراحی شده است.

تور مشهد هتل مدینه الرضا

از امکانات این هتل می توان به کافی شاپ , رستوران , استخر , سونا , جکوزی , سالن تنیس و بیلیارد , آرایشگاه , سالن بدنسازی و... اشاره کرد. زائران و مسافران تور مشهد می توانند با اقامت در این هتل از امکانات آن بهره مند شوند و سفری خاطره انگیز را برای خود رقم بزنند.

 

هتل قصر طلایی مشهد

تور مشهد هتل قصر طلایی

هتل قصر طلایی از هتل های 5 ستاره مشهد مقدس می باشد که متشکل از 20 طبقه و 600 واحد می باشد. این هتل بین المللی 60 هزار مترمربع وسعت دارد و دارای 20 اتاق سینگل , 60 اتاق پرنسس روم , 100 سوئیت و 400 اتاق دبل می باشد.

تور مشهد هتل قصر طلایی

 

 

از امکانات هتل قصر طلایی مشهد می توان به رستوران های بین المللی با انواع غذاهای لذیذ سنتی و دریایی , استخر , سونا , سالن بدنسازی , اتاق بازی برای کودکان و... اشاره کرد که مسافران عزیز تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند به صورت رایگان از این امکانات استفاده کنند.

تور مشهد هتل قصر طلایی

در این هتل برای فرزندان دلبند زائران محوطه ای در نظر گرفته شده است که دارای مربیان باتجربه ای می باشد تا ازفرزندان شما مراقبت کنند تا شما با خیالی اسوده به حرم و یا خرید بروید. برای مسافران تور مشهد این هتل می تواند محل مناسبی برای اقامت باشد.

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد از هتل های 5 ستاره این شهر زیارتی می باشد که در یک منطقه بسیار خوش آب و هوا واقع شده است. این هتل 33 هزار مترمربع وسعت دارد و متشکل از 162 اتاق معمولی , اتاق دوبلکس و سوئیت می باشد.

تور مشهد هتل پردیسان

لازم به ذکر است که برند هتل پردیسان مشهد یعنی نام و لوگوی آن در کشور سوئیس به ثبت جهانی رسیده است. از امکانات هتل می توان به مجموعه رستوران های مدرن آن , استخر , سونا , سالن بدنسازی , سالن بیلیارد و تنیس , سالن ماساژ و... اشاره کرد.

تور مشهد هتل پردیسان

رستوران های این هتل عبارتند از رستوران ارکیده , فست فود رز , رستوران ضیافت , رستوران میخک , ر ستوران کلبه سنتی که با لذیذترین غذاها آماده خدمت رسانی به گردشگران عزیز تور مشهد می باشد.

از دیگر امکانات رفاهی این هتل نیز می توان به استفاده رایگان از مجموعه آبی آن و 20% تخفیف برای استفاده از سالن تنیس و بیلیارد آن اشاره کرد. مسافران تور مشهد با اقامت در این هتل می توانند از امکانات آن بهره مند شوند و سفری به یاد ماندنی را تجربه کنند.

مطالب مرتبط:

هتل مدینه الرضا مشهد

هتل قصر طلایی مشهد

هتل پردیسان مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 4 اسفند 1394
.

بند گلستان مشهد

از جمله آثار تاریخی مشهد، سدی قدیمی معروف به بندگلستان است که در 12 کیلومتری غرب مشهد و در حدود 4 کیلومتری طرقبه واقع شده است. این بند از آثار دوران تیموری می باشد. از امکانات موجود در بند گلستان می توان به رستوران، قهوه خانه و مجموعه قایقرانی اشاره کرد.در تور مشهد میتوانید از این مکان زیبا لذت ببرید. بند یا سد گلستان نیز از جاذبه های دیدنی استان خراسان رضوی  و شهر مشهد است که در فاصله ی 6 کیلومتری مشهد و در پایین دست منطقه توریستی طرقبه و شاندیز، آبهای جاری دره های بالادست را پشت خود جمع کرده و منظره ای زیبا و دیدنی به وجود آورده که بسیاری از علاقمندان به طبیعت و تفریح قایق سواری را به سوی خود میکشاند.مسافران تور مشهد در این مکان زیبا میتوانند خاطرات خوشی را سپری کنند. این سد آجری بوده و تاریخ آن به زمان تیموری برمیگردد و اهمیت مهندسی آب را در زمانهای قبل  یادآور مینماید. روستای تاریخی گلستان هم که سد مذکور را  به نام همین روستا نام گذاری کرده اند، از لحاظ موقعیت امام زادگان یاسر و ناصر که روایت است، جسد آنها سوزانده شده دارای اهمیت مذهبی خاصی است.در تور مشهد میتوانید لحظات خوشی را سپری کنید.

بند گلستان مشهد

روستای کنگ مشهد

روستای کنگ در دامنه کوه های بینالود و در ۲۸ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد، کوه‌ها و ارتفاعات و چشم‌اندازهای زیبا کنگ یکی از جاذبه‌های طبیعی و دیدنی حومه مشهد به شمار می رود و برای فعالیت‌های تفریحی و ورزشی مناسب است.در تور مشهد میتوانید از این مکان زیبا دیدن فرمایید.  

این روستا به دلیل استقرار سکونت گاه های آن بر روی کوهپایه با عنوان روستایی پلکانی و ماسوله ی خراسان شناخته شده که این موضوع نقش بسزایی در جذب توریسم خارجی داشته است. کنگ به دلیل چشم اندازهای کوهستانی زیبا و وجود چشمه ها و درختان گوناگون بر دامنه کوهپایه های آن، بسیار مورد علاقه کوهنوردان است.مسافران تور مشهد میتوانند از این مکان لذت ببرند.  معماری روستای کنگ شباهت بسیاری به معماری ماسوله دارد و تقریباً بام هر خانه به عنوان حیات منزل بالاتر محسوب می شود. شیوه استقرار خانه ها با توجه به اقلیم، جهت باد و جهت تابش خورشید در راستای شمال شرقی جنوب غربی است که صرفه جویی در مصرف انرژی را در پی دارد.گردشگران تور مشهد میتوانند خاطرات خوشی را در این مکان برای خوئ فراهم کنند.

کنگ در لغت دو معنی دارد اولی به معنی پرنده‌ای قوی پنجه که در مناطق کوهستانی زندگی می‌کند و دیگری به معنی دژ مستحکم می باشد. کنگ به دلیل وجود کوه‌های مرتفع درختان فراوان و نوزیدن بادهای خشک از آب و هوای معتدل برخوردار است. میانگین هوای منطقه روزانه 3-4 درجه سانتی‌گراد خنک تر از هوای مشهد است. این روستا در ارتفاع 1800 متری از سطح دریا قرار گرفته است. در تور مشهد میتوانید بهترین لحظات را سپری کنید.

روستای کنگ مشهد

روستای کنگ مشهد

برج رادکان مشهد

برج رادکان یکی از دیدنی های مشهد است که توسط ریاضی دان، ستاره شناس و دانشمند بزرگ ایرانی، خواجه نصیرالدین توسی ساخته شده است. این برج که تصور می‌شد آرامگاه یکی از ایلخانیان است تنها برجی است که توانایی تعیین چهار فصل، سال کبیسه و آغاز نوروز را دارد. برج رادکان دارای ویژگی هایی است که باعث افتخار ایرانیان بوده و تاکنون علی رغم پژوهش‌های صورت گرفته تنها بخشی از هویت نجومی برج آشکار شده است.مسافران تور مشهد میتوانند از این مکان زیبا استفاده کنید.

تزئینات بنا شامل: آجرکاری و کاشی کاری است و بر حاشیه گنبد و در قسمت بالایی ستون ها کتبیه ای زیبا با خط کوفی وجود دارد. این بنا دو ورودی رو به روی هم در قاعده ۱۲ ضلعی و ۱۲ دریچه زیر گنبد مخروطی دارد. اخیرا طی تحقیقاتی که در مورد این برج انجام شده مشخص شده که این برج کاربرد نجومی داشته است.در تور مشهد میتوانید بهترین خاطرات را برای خود رقم بزنید.

برج رادکان مشهد

 مطالب مرتبط:

برج رادکان مشهد

 

بند گلستان مشهد

روستای کنگ مشهد

تور مشهد نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 4 اسفند 1394
.

گنبد هارونیه مشهد

تنها ثر بر جای مانده از توس قدیم بنای آجری است معروف به گنبد هارونیه که در دهه های اخیر به همت انجمن آثار ملی و میراث فرهنگی خراسان مرمت و باز سازی شده است مردم این بنا را زندان هارونیه می نامند و در متون وسفر نامه ها از آن مسجد توس آرامگاه و خانقاه غزالی نام برده شده است.مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند میتوانند از این مکان زیبا دیدن فرمایید. هارونیه كه احتماﻷ مدرسه یا خانقاهی مربوط به سدﺓ هشتم می‌باشد سنگ یادبودی بنام محمد غزالی در وسط محوطه كارگذاشته شده است. چون آرامگاه « مام محمد غزالی » در توس می باشد و محل آن دقیقاً روشن نیست ، در مجاورت این بنا به یادبود این دانشمند ، سنگ مزاری نصب شده است. مسافران عزیزی که در هتل های مشهداقامت دارند میتوانند با رفتن به این مکان زیبا خاطرات خوبی را برای خود رقم بزنند.

این ساختمان زیر زمینی دارد كه عقیده عمومی مردم این است كه به عنوان زندان از آن استفاده می شده است. تحقیقات اخیر نشان داده که هارونیه صرفا آرامگاه یا خانقاهی است گه در سده های هفتم یا هشتم هجری هم پهلو با یک بنای مذهبی دیگر و بر روی خرابه های ابنیه کهن ساخته شده است این بنا مشتمل بر یک فضای وسیع مربع گنبد دار به ارتفاع حدود25 متر و وسعت 12*12 متر است در انتهای بنا سه حجره با اتاقک با تزئیناتی شامل گچبری قرار دارند تزدینات خارجی آن منحصر به قابهای عمودی وستون نماهای طرفین ورودی می باشد. مسافران تور مشهد میتوانند از این مکان زیبا دیدن نمایند.

گنبد هارونیه مشهد

گنبد هارونیه مشهد

 

بوستان بسیج مشهد

این مکان تفریحی در شمال‌شرقی مشهد و در حاشیه صد متری کمربندی فجر، بین پل فجر و تقاطع گلشهر با وسعت 16 هکتار به صورت محصور واقع شده و در سال 1378ش تاسیس گردیده است.مسافرانی که در هتل های مشهد اقامت دارند میتوانند از این مکان زیبا دیدن فرمایید. از امکانات عمومی و رفاهی این بوستان می‌توان به زمین بازی برای کودکان، کتابخانه مسجد، بوفه اغذیه سبک و فروشگاه اشاره نمود. آبنمای میان این بوستان و درختان اقاقیا، افرا، زیتون، کاج و سرو و درختچه‌های تزيینی به طراوت آن افزوده است.

مسافران و گردشگرانی که در هتل مشهد اقامت دارند میتوانند از این بوستان زیبا دیدن فرمایند. 

بوستان بسیج مشهد

بوستان بسیج مشهد 

مطالب مرتبط:

گنبد هارونیه مشهد

 

بوستان بسیج مشهد

تور مشهد بهار 95

تور مشهد فروردین 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد, جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 4 اسفند 1394
.

هتل پردیسان مشهد

هتل پردیسان مشهد

این هتل 5 ستاره در یکی از بهترین مناطق مشهد قرار گرفته است و مساحتی به اندازه سی و سه هزار متر مربع دارد.هتل درای صدو شصت و دو اتاق ،دوبلکس و سوئیت است.هتل دارای امکانات رفاهی از قبیل سالن آنفی تئاتر،اتاق جلسه و کنفرانس،محل نگهداری و سرگپرمی کودکان،سالن بدنسازی و بیلیارد،استخر،سونا و سالن بدنسازی است.با اقامت در هتل های مشهد میتوانید بهترین لحظات را سپری کنید.

هتل پارس مشهد

این هتل پنج ستاره که شامل دو فاز است در سال هشتاد و هشت به پایان رسید هتل پارس مشهد در اطراف بلوار وکیل آباد که بلوار اصلی مشهد است ساخته شده است این هتل مساحتی به اندازه ی پنجاه هزار متر مربع دارد هتل شامل رستوران،چایخانه،تالار،پارک بازی برای کودکان و دریاچه مصنوعی است . مسافرانی که در این هتل مشهد اقامت دارند میتوانند خاطرات خوبی را برای خود رقم بزنند.

عکسها و تصاویر هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد

هتل پارس مشهد

 مطالب مرتبط:

تور مشهد فروردین 95

تور مشهد بهار 95

هتل پارس مشهد

هتل پردیسان مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 4 اسفند 1394
.

هتلهای سه ستاره معروف مشهد

 

هتل پردیس مشهد در دسته هتل های سه ستاره این شهر قرار می گیرد. مسافرین تور مشهد و زائرین حرم مطهر امام رضا (ع) بدانند که فاصله هتل پردیس با حرم در حدود 1 کیلومتر می باشد. این هتل 3 ستاره دارای 8 طبقه می باشد که امکانات مناسبی را برای مسافرین تور مشهد نوروز 95 فراهم می کند برخی از امکانات این هتل فروشگاه، کافی شاپ، لاندری، لابی، صندوق امانات، نمازخانه، سالن اجتماعات، سالن کنفرانس، سه رستوران با تنوع غذایی ایرانی و فرنگی و همچنین پارکینگ هستند. هتل پردیس مشهد دارای 153 واحد اقامتی با امکاناتی نظیر یخچال، مبلمان، تلویزیون، تلفن، حمام و سرویس ایرانی و سرویس فرنگی پذیرای مسافرین تور مشهد تعطیلات عید 95 می باشد. این هتل در فضای لابی اینترنت رایگان در اختیار میهمانان تور لحظه آخری مشهد قرار می دهد.

آدرس هتل پردیس مشهد : خیابان امام خمینی، نرسیده به بازار جنت

هتل پردیس مشهد

هتل پردیس مشهد

 

 

هتل تهران مشهد

هتل تهران مشهد در شهر مشهد مقدس یکی از با سابقه ترین هتل های سه ستاره این شهر می باشد که در سال 1352 افتتاح گردیده است. حرم مطهر امام رضا (ع) در فاصله 2 دقیقه ای با خودرو قرار دارد که برای زائرین تور مشهد 95 مناسب می باشد. فرودگاه بین المللی شهر مشهد در فاصله 9 کیلومتری و استگاه راه آهن در فاصله 4 کیلومتری از هتل تهران مشهد قرار دارند همچنین فاصله تا بازار اصلی شهر هم بسیار ناچیز است و با خودرو در حدود 2 دقیقه زمان نیاز است تا مسافرین تور مشهد به بازار رضا برسند. از امکاناتی کههتل تهران مشهد در اختیار مسافرین تور مشهد نوروز 95 قرار می دهد می توان به کافی شاپ، کافی نت، لابی، لاندری، چایخانه، صندوق امانات، نمازخانه، تاکسی سرویس رستوران و پارکینگ با ظرفیت 30 ماشین اشاره کرد. اتاق های این هتل به تجهیزاتی نظیر تلفن، تلویزیون، مبلمان، یخچال، حمام، سرویس ایرانی و سرویس خارجی مجهز هستند. اینترنت وایرلس در فضاهای لابی و اتاق هایهتل تهران مشهد در دسترس است که میهمانان تور مشهد تعطیلات زمستان 94 برای استفاده از این خدمت باید هزینه اضافی بابت آن را پرداخت کنند.

آدرس : مشهد، خيابان امام رضا، نبش امام رضا 8

هتل تهران مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتلهای سه ستاره معروف مشهد , هتل های مشهد , بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 10 بهمن 1394
.

مناطق گردشگری معروف مشهد

روستای مج مشهد محل سکونت گبرنشینان بوده است. قبر پهلوانی نامدار در دامنه یکی از کوههای مج قرار دارد. اهالی روستا به کار باغداری و دامداری مشغول بوده و عمده محصولات روستا شامل گیلاس، آلبالو، سیب و گردو می باشد.در تور مشهد زمستان 94 حتما به این روستا بروید. و علاوه بر آن هوای مطبوع، دشت های سرسبز مملو از گیاهان وحشی استعداد پرورش زنبور عسل در منطقه را ایجاد کرده و رشد داده است. همچنین برخی از روستائیان به کار جمع آوری و عرضه گیاهان دارویی مشغولند و در گذشته نیز کاشت گندم و جو رواج بیشتری داشته است.جاده اصلی روستا از طرف سیدی مشهد به مسافت ۲۸ کیلومتر در منطقه کوهستانی و روستای شلگرد عبور می کند که در فصل بهار پذیرای جشنواره گل های وحشی، شقایق ها و انواع گیاهان دارویی است و انبوه مشتاقان طبیعت را در تور مشهد به سوی خود می کشاند. روستای مج که از جاهای تفریحی تور مشهد اسفند 94 است در منطقه ای کوهستانی واقع شده و تپه ماهور و دره های زیادی که در دامنه این تپه آثار به جا مانده تاریخی روستا بیانگر سکونت مردمان در سالیان دور می باشد. و همچنین گورستانی قدیمی در منطقه وجود دارد که حکایت از زندگی مردمانی قبل از اسلام و بعد از آن برای گردشگران تور مشهد نوروز 95 می کند.

 

 

 

منطقه اسفجیر مشهد روستایی معروف از ییلاقات مشهد واقع در 200 کیلومتری شهر مشهد است که به واسطه داشتن آب فراوان، از باغات و مزارع پرباری برخوردار است. این روستای خوش آب و هوا، با داشتن رودخانه‌ای، از جاذبه گردشگری زیبایی در تور مشهد 95 برخوردار است. درخت چنار قدیمی این منطقه که در حیاط مسجد آن قرار دارد یکی از کهنسالترین درختان چنار ایران است که به گفته های روستا بیش از 500 سال قدمت و تنه آن 7 متر قطر دارد.در تور مشهد پس از گذشتن از روستا و با حدود یک ساعت پیاده روی آرام در کنار رودخانه به میان دره ای با دیواره های بسیار بلند وارد می شوید که با ادامه این مسیر به محوطه زیبای آبشار اسفجیر خواهید رسید. آبشار زيباي اسفجير در انتهاي يک دره باريک و صخره اي با فضايي بسيار هيجان انگيز و متفاوت در انتظار مشتاقان طبيعت در تور لحظه آخری مشهد  است.

 

منطقه اسفنجیر مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مناطق گردشگری معروف مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : شنبه 10 بهمن 1394
.

رستوران کوهسر مشهد

 مجتمع کوهسر که با طراحی خاص بر گرفته از معماری هخامنشی که روشنگر تاریخ ایران می باشد بنا گردیده و خود می تواند نشانگر اقتدار و گذشته تاریخی این مرز و بوم در چشم بیننده خصوصا توریست های بازدید کننده و مسافران تور مشهد باشد .در تمامی سر درها و ورودی های سالن ها ، سر ستون ها نمادهای هخامنش کاملا  مشهود است .

نکته حائز اهمیت این است که مجتمع کوهسر دارای مرتفع ترین رستوران شهر مشهد می باشد و با چشم اندازی زیبا به شهر مشهد موجبات فراهم شدن محیطی زیبا را برای بیننده فراهم میسازد.امید است که بتوان با ساخت  مجتمع کوهسر گوشه ای از بنای عظیم و تاریخی تخت جمشید و تمدن ایران را زنده و به جهانیان نشان داد . مسافران تور مشهد میتوانند با رفتن به این رستوران زیبااز غذا های خوشمزه و با کیفیت استفاده نمایند.

رستوران کوهسر

رستوران کوهسر

رستوران کوهسر

رستوران کوهسر

مطالب مرتبط:

تور لحظه آخری مشهد

 

رستوران کوهسر مشهد

تور مشهد نوروز 95

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران کوهسر مشهد, رستوران های مشهد, بهترین رستوران های مشهد , رستوران های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : چهار شنبه 9 دی 1394
.

هتل آپارتمان ترنم مشهد

هتل آپارتمان ترنم مشهد یکی از هتل های 3 ستاره است که در چند قدمی حرم مطهر (کمتر از 50 متر تا حرم ) یکی از نزدیک ترین هتل آپارتمانهای مشهد نسبت به حرم مطهر میباشد و مکانی مناسب برای اقامت و استراحت زائران در 8 طبقه با 40 واحد اقامتی شامل 16 سوییت 2 تخته ، 16 آپارتمان یکخوابه 4نفره و 7 آپارتمان دوخوابه 6 نفره باضافه یک ، سونا و جکوزی و با چشم انداز منحصر به فرد حرم مطهر.آماده پذیرایی از مهمانان و زائرین گرامی تور مشهد می باشد .

این هتل دارای امکاناتی نظیر: لابی ،چایخانه سنتی ،آسانسور ،گشت درون شهری و برون شهری ،کافی شاپ نماز خانه ،تاکسی سرویس ،چایخانه در بام هتل، ماهواره ،رستوران ،کافی نت ،اینترنت در لابی ،سونا ،سرویس حرم ،خدمات خانه داری ،صندق امانات اختصاصی میباشد در تور مشهد میتوانید خاطرات خوشی را رقم بزنید.

 

 هتل آپارتمان ترنم مشهد

هتل آپارتمان جمکران مشهد

هتل آپارتمان دو ستاره جمکران مشهد با فاصله كمتر از پنج دقيقه تا حرم مطهر و با امكاناتي نظير كافي شاپ ، كافي نت ، رستوران و اينترنت وايرلس رايگان در لابي، واحدها و رستوران، سيستم گرمايش و سرمايش ، و صندوق امانات اختصاصي و همواره آماده پذيرايي از شما ميهمانان گرامي تور مشهد مي باشد.

امکانات هتل :لابی ،آسانسور ،گشت درون شهری و برون شهری ،کافی شاپ ،نمازخانه ،پارکینگ اختصاصی ،تاکسی سرویس ،ماهواره رستوران ،کافی نت ،صبحانه ،اینترنت در لابی ،خدمات خانه داری ،صندوق امانات اختصاصی

هتل آپارتمان جمکران مشهد

 مطالب مرتبط:

هتل آپارتمان جمکران مشهد

 

هتل آپارتمان ترنم مشهد

تور مشهد لحظه آخری

تور مشهد نوروز 95



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل آپارتمان های مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : چهار شنبه 9 دی 1394
.

جاذبه های گردشگری مشهد

فریزی مشهد

در دامنه رشته كوه عظیم بینالود و در میان كوههای سربه فلك كشیده. منطقه فریزی، با قدمتی چندین هزارساله چون نگینی درخشان خودنمایی می كند. این مکان در 75 كیلومتری جنوب غربی تور مشهد در سرسبزترین دره های بینالود، واقع شده است. نام فریزی برگرفته از فر، به معنای شكوه و عظمت، و زی به معنای زندگی می باشد. راه ارتباطی این منطقه تماما آسفالته بوده و به دلیل موقعیت كوهستانی منطقه دارای چشم اندازی بسیار زیبا می باشد. این راه در امتدادجاده آسیایی (سنتو) از داخل شهر گلبهار می گذرد و در مسیر از معادن سنگ آهك خیج ، روستای خیج و سپس در روستای ییلاقی و دیدنی آبقد امتداد می یابد. مسافران تور مشهد میتوانند از این منطفه زیبا دیدن فرمایند.

فریزی مشهد

فریزی مشهد

مصلی طرق مشهد

مصلی طرق که اکنون به ایوان طرق شهرت دارد در سال 837 هجری قمری در فاصله یک فرسخی جنوب شرق مشهد ساخته شده است و کاربری آن برگزاری نماز در اعیاد متبرکه بوده است. این بنا که در دوره تیموری کاربری مذهبی داشته است و بعنوان مصلی مورد استفاده قرار می گرفته است در حال حاضر در حاشیه غربی روستای طرق قرار گرفته است.مسافران تور مشهدمیتوانند از این مکان تاریخی دیدن فرمایند. این بنا از آجر ساخته شده است و مشتمل بر یک ایوان بلند و دو طاق نما در طرفین ایوان و یک فضای چهار طاقی یا چهار ایوانی در انتهای ایوان می باشد. در گذشته این بنا علاوه بر کاربری مذهبی بعنوان یک سازه معماری زیبا هم گویا مطرح بوده است. در مجموع مشخص است بنای با شکوه و زیبایی بوده است برای مسافران تور مشهد. با توجه به شواهد باستان شناسی که به دنبال پیگردی هایی در مجاورت این بنا مشاهده شده است تقریبا مشخص شده است که مصلی طرق بر روی خرابه های یک بنای آجری دیگر استقرار دارد که ماهیت سازه های آن معماری مشخص نیست ولی مسلما کاوش های باستان شناسی یا پیگردی ها در آینده آگاهی های بیشتری از آن بنای مدفون در زیر مصلی طرق را روشن خواهد کرد.گردشگران تور مشهد لحظات خوبی را در این مکان سپری خواهند کرد. 

مصلی طرق مشهد

 مطالب مرتبط:

تور مشهد 95

 

تور مشهد لحظه آخری

مصلی طرق مشهد

فریزی مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : چهار شنبه 9 دی 1394
.

روستای تاریخی پاژ در مشهد

 

روستای پاژ در پانزده كیلومتری شمال شهر مشهد در تقاطع جاده كارده به كلات نادری واقع شده است به استناد متون تاریخی و ادبی بر جای مانده این روستا زادگاه حكیم ابوالقاسم فردوسی است.در تور مشهد دیدن از این روستای تاریخی را از دست ندهید.
روستای فعلی پاژ دارای 800 هكتار مساحت است كه از مجموع آن حدودا 4 هكتار به بخش مسكونی اختصاص یافته است بخشی از فضای مسكونی روستا در میان آن و بقیه بر روی تپه‌ای موسوم به قلعه بلند است مكانی كه بنظر می‌رسد در گذشته محل اصلی و هسته مركزی دهكده پاژ بودهاست بجز تپه موجود در تور مشهد دی 94 فاصله تقریبی پانصد متر از پشته اولیه بلنددیگری نمایان است تور مشهد آذر 94 كه در نزد اهالی به قلعه كهنه پاژ معروف است سفال های رنگارنگ و لعابدار پاركنده بر روی این بلندی نشانه ای از تداوم مدنیت پاژ در سدهای اولیه بعد از اسلام تا قرن نهم و دهم هجری است.

روستای تاریخی پاژ در مشهد

روستای تاریخی پاژ مشهد

روستای تاریخی پاژ در مشهد

روستای تاریخی پاژ مشهد

 

 

پارک وکیل آباد مشهد

 

پارک وکیل آباد از جمله تفرج‌گاه‌ها و مراکز ییلاقی قدیمی حاشیه شهر مشهد است که پیش از این به «میر طراز» معروف بوده و در انتهای بلوار وکیل آباد قرار دارد . از مهمترین ویژگی‌های این مکان وجود درختان سر به فلک کشیده چنار و کاج و پستی بلندی‌های طبیعی می‌باشد. آب موردنیاز این گردشگاه از طریق قناتی که سرچشمه آن بند گلستان بوده تامین می‌گردد و رودخانه بسیار زیبایی نیز در سطح آن جاری است.تور مشهد 94 امروزه با ایجاد معابر و محوطه‌سازی داخل مجموعه، پیاده‌روی و نظاره چشم‌اندازها و طبیعت آن در تور مشهد دی 94 به آسانی صورت می‌گیرد. علاوه بر جاذبه‌های طبیعی، نزدیک به این مکان شهربازی بسیار وسیعی به نام «کوهستان پارک شادی» و محوطه باغ ‌وحش احداث شده است. باغ وکیل‌آباد سرمایه طبیعی و گردشگاهی خاطره‌انگیز همچون گذشته برای تمامی مسافران تور مشهد  است .

 

پارک وکیل آباد مشهد

 

 پارک وکیل آباد مشهد

 

 

 

پارک وکیل آباد مشهد

 

رودخانه پارک وکیل آباد مشهد

 

 

 

پارک وکیل آباد مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های مشهد, جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : دو شنبه 9 آذر 1394
.

حمام مهدی قلی بیگ مشهد


حمام مهدی قلی بیگ مشهد که به حمام شاه نیز معروف می باشد در حال حاضر در حال بازسازی می باشد. ساختمان قدیمی این حمام که در داخل حرم امام رضا می باشد دارای قسمت های مختلفی می باشد که می توان به رختکن , شاه نشین , خزینه و  نمایشگاه عکس ,اتاق سماور , استخر و اتاق  پیرایش  اشاره کرد. این حمام در ابتدای بازار بزرگ جنب مسجد شاه قرار دارد و این اثر در تاریخ پنج اردیبهشت ۱۳۵۶ با شمارهٔ ثبت ۱۳۷۴ به‌عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است.

در تور مشهد دی 94 از این حمام دیدن کنید


این حمام متعلق به آقای مهدی قلی بیگ بوده است که این آقا یکی از پادشاهان خراسان در زمان صفویه بوده است. این مرد در زمان جنگ عثمانی ها با ایران در جنگ به تور مشهد 94 عنوان تفنگچی بوده است. قلی بیگ تمام ثروت خود را وقف حرم امام رضا(ع) کرده است, قلی بیگ در قزوین فوت کرده و جنازه اور را به مشهد و حرم امام رضا(ع) دفن کرده اند.

 

در تور مشهد دی 94 از بازدید این جاذبه لذت خواهید برد.

 


مقبره پیر پالان دوز مشهد


مقبره پیر پالان دوز مشهد, مقبره ای می باشد تاریخی که در صحن مطهر امامم رضا(ع) واقع شده است . پیرپالان دوز يكي از عفرفاي شيعه مذهبف « ذَهَبيه » به نام شيخ محمد المفقتدي كارندهي می باشد.مردم مشهد اعتقاد دارند که شيخ محمد با اين كه از افراد پاک و نزدیک به خدا بوده است ولی تور مشهد 94 خرج زندگی خودش را از سوی پالان دوزي يا پاره دوزي می چرخانده است, چون او دارای کرامات اخلاقی بوده است تمامی مردم مشهد به مقبره او احترام زیادی قائل هستند. به گفته افراد محلی قبل از ایشاان يكي از عرفاي مشهور توس به نام ابونصر سرّاج در اوايل سده پنجم در آن جا مدفون شده بوده.در تور مشهد 94 از این جاذبه دیدن کنید

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : دو شنبه 9 آذر 1394
.

هتل اطلس مشهد

هتل اطلس تور مشهد ویژه محرم 94در فلکه آب نزدیک به حرم مطهر امام رضا واقع شده است. 
هتل به دو ساختمان شمالی و جنوبی تقسیم می‌شود. ساختمان شمالی پنج طبقه است تور مشهد دی 94 و ۶۰۰ مترمربع مساحت و ۱۷۰۰ مترمربع زیر بنا دارد. ساختمان جنوبی چهار طبقه است و ۵۳۱ مترمربع مساحت و ۷۲۰ مترمربع زیر بنا دارد.

در تور مشهد 94 در این هتل اقامت کنید

    امکانات :
  • 160 اتاق‌
  • سايت اينترنتي‌
  • ماهواره‌
  • رستوران‌، كافي‌شاپ
  • فضاي سبز مجهز
  • سرویس فرنگی ، سرویس ایرانی               
  •     

 

 

هتل سی برگ مشهد

هتل سه ستاره سی برگ مشهد در بهترین نقطه مشهد واقع شده و دسترسی مسافران تور مشهد از این هتل به اماکن تفریحی،زیارتی و مترو به سهولت انجام می گیرد.این هتل 8طبقه، دارای 56 اتاق دوتخته وسه تخته،وآپارتمانهای یکخواب ودوخواب با معماری و طراحی کاملا مدرن تور مشهد 94 می باشد.

این هتل دارای سه تالار 500 نفره می باشد که در آن جا پذیرایی جشن ها و مهمانی ها با بهترین و متنوع ترین غذاها و دسرها و در محیطی دلنشین و مدرن صورت می گیرد. تریا ی هتل در طبقه همکف واقع شده و صرافی هتل نیز با مجوز رسمی تور مشهد زمستان 94 از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران کلیه امور صرافی و تبدیل و خرید و فروش انواع ارز و مسکوکات طلا و نقره به نرخ روز را انجام می دهد . این هتل دارای رستوران های چینی و ایرانی نیز می باشد .

امکانات هتل سی برگ مشهد

 رستوران، خدمات 24 ساعته در اتاق، کافی شاپ، ترانسفر فرودگاهی، آسانسور، خشکشویی، فروشگاه، صندوق امانات، کافی شاپ فضای باز، تلویزیون کابلی/ماهواره‌ای، سشوار، سرویس رایگان رفت و آمد، پارکینگ، اینترنت بیسیم رایگان در لابی، اینترنت بیسیم رایگان در اتاقها

در تور مشهد 94 از این هتل اقامت کنید

 

 

هتل سی برگ مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : دو شنبه 9 آذر 1394
.

خانه داروغه مشهد

این خانه در تور مشهد پاییز 94 یکی از خانه های تایریخی مشهد می باشد که مربوط به دوره قاجار بوده و در سال 1381 به عنوان یکی از آثار ملی ایران به ثبت رسیده است . این خانه در خیابان نواب صفوی مشهد واقع شده است و علاقه مندان به بناهای تاریخی می توانند در تور مشهد لحظه آخری از این خانه زیبا و تاریخی دیدن کتتد . خانه داروغه مشهد توسط معماران روس و به دستور شخصی از دوره قاجار که داروغه مشهد بوده بنا شده است .  میهمانان تور مشهد 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند. این خانه که در آن زمان خانه شخصی بوده و مراسم پذیرایی در آن انجام می شده است از سال 66 به بعد به عنوان محلی برای اسکان هیئت های مذهبی از آن استفاده می شود . گردشگران تور مشهد پاییز 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند.

 خانه داروغه مشهد


مصلی طرق مشهد

مصلی طرق قدیمی ترین نمونه برجای مانده از این بنا در مشهد می باشد و میهمانان تور مشهد لحظه آخری که در سال 837 قمری با ترکیب یک ایوان بلند مرکزی و دو ایوانچه طرفین و اتاق‌های گوشواره ساخته شده است . در انتهای ایوان فضای چهار ضلعی گنبدداری وجود دارد که بر دیوار انتهایی آن محرابی وجود دارد . گردشگران تور مشهد 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند. در ازاره فوقانی ایوان کتیبه های خط ثلث به چشم می خورد و از دیگر تزیینات این بنا می توان به قاب‌ها و کاربندی‌های گچی اشاره کرد . گردشگران تور مشهد نوروز 95 از این بنای زیبا دیدن می کنند .

 مصلی طرق مشهدمطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : دو شنبه 9 آذر 1394
.
 

هتل پارس مشهد پنج ستاره

hotel pars mashhad

در شهر مقدس مشهد هتل پارس در تور مشهد لحظه آخری در ناحیه ای آرام و سرسبز در غرب شهر مشهد قرار گرفته است با معماري بسیار زيباي ايراني مكان و محیطی دلپذير براي اقامت گردشگران و میهمانان ايراني و خارجي تور مشهد 94 می باشد . هتل پارس مشهد داری ۲۲۸ اتاق، سوئیت، سوئیت رویال و سوئیت ویژه می باشد . اتاق‌ها مجهز به بهترین مبلمان ,  سرویس ۲۴ ساعته، تهویه مطبوع ویژه میهمانان تور مشهد پاییز 94، تلویزیون ماهواره‌ای، تلفن مركزی، صندوق امانات و سشوار می باشند. رستوران‌های زیبای سنتی و اروپایی، فضای سبز آرامش بخش با آلاچیق و دریاچه مصنوعی زیبا، استخر سرپوشیده و سونا برای میهمانان تور مشهد لحظه آخری، زمین تنیس، سالن اسكواش، سالن بیلیارد، سالن كنفرانس، آمفی‌تئاتر روباز، مركز خرید، خشكشویی و پاركینگ از امكانات رفاهی دیگر هتل پارس در تور مشهد 94 می باشد.

آدرس هتل پارس مشهد : مشهد بلوار وکیل آباد , تقاطع خیابان شهید صیاد شیرازی


 

هتل پردیسان مشهد پنج ستاره

hotel pardisan mashhad

هتل پردیسان در تور مشهد پاییز 94 در یکی از خوش آب و هوا ترین منطقه شهر مشهد قرار گرفته است. هتل پردیسان مشهد دارای 162 سوئیت دوبلکس , اتاق معمولی  آپارتمان امکاناتی مانند:  سالن آمفی تئاتر ویژه میهمانان تور مشهد لحظه آخری، همایش های گروهی و خصوصی ، و همینطور سالنهای سمینار، محل مراقبت و سرگرمی مناسب مخصوص بازی کودکان، سالن بدنسازی و بیلیارد ، رستوران مختلف در فضای باز ویژه میهمانان تور مشهد 94، مجموعه های سونا و استخر و اتاق ماساژ برای آرامش و استراحت می باشد. امکانات دیگر هتل پردیسان مشهد آرایشگاه , فروشگاه , ترانسفر فرودگاه , دستگاه خود پرداز و کرایه دوچرخه ویژه میهمانان تور مشهد پاییز 94 نیز می باشد.

آدرس هتل پردیسان مشهد : مشهد , بزرگراه کلانتری جنب پارک صدا و سیما



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های خوب مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : دو شنبه 9 آذر 1394
.

 

هتل مجلل درویشی مشهد پنج ستاره

هتل مجلل درویشی مشهد

هتل مجلل درویشی در تور مشهد لحظه آخری با پنج ستاره تاپ در شهر زیارتی و گردشگری مشهد توسط بخش خصوصی ساخته شده است و در هفته گردشگری رسما افتتاح گردید. هتل مجلل درویشی مشهد در خیابان امام رضا واقع شده است که دارای 20 طبقه و بلند ترین مجتمع اقامتی و هتلی با فضای آتریوم ( با فضای باز میانی مجتمع ) برای میهمانان تور مشهد 94 می باشد. به دلیل اینکه این هتل مجلل نام گرفته است هتل دارای اتاقهای مختلف و پنج رستوران می باشد که رستورانها هر کدام دارای منوی مجزا ار هم برای میهمانان تور مشهد پاییز 94 دارند. یکی از رستورانها دارای منو غذای مراکشی می باشد که انواع غذاهای مراکشی برای میهمانان سرو می شود. رستوران دیگر به نام برکه می باشد که میهمانان تور مشهد 94 به صورت چایخانه از این رستوران استفاده می کنند و در برنامه آینده هتل قصد دارد میهمانان تور مشهد نوروز 95 در همان رستوران ماهی گیری کرده و ماهی را به 7 مدل متنوع سرو بکنند.


هتل بین المللی قصر طلایی مشهد پنج ستاره

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

هتل بین المللی قصر طلایی در تور مشهد لحظه آخری از هتل های گروه های هتل های بین المللی قصر می باشد که بسیار شیک و مجلل می باشد و توانسته اند مسافران و گردشگران بسیاری را جذب خود کنند . هتل دارای اتاقها و سوئیتهای بسیار شیک و مجلل می باشد و آماده پذیرایی از میهمانان تور مشهد 94 می باشد. رستوران هتل و کافی شاپ نیز آماده ارائه انواع غذاهای متنوع و لذیذ می باشد . همچنین در هتل سالن ورزشی وجود دارد که علاقه مندان در تور مشهد پاییز 94 می توانند زمانی را در این سالن سپری کنند و ادامه فعالیتهای ورزشی خود را در طول اقامت داشته باشند .همچنین هتل دارای صرافی , آرایشگاه , آتلیه عکاسی , خدمات پزشک عمومی و کتابخانه نیز برای میهمانان تور مشهد لحظه آخری می باشد.

آدرس هتل بین المللی قصر طلایی مشهد : مشهد , میدان بسیج , بین امام رضا 34 و 36
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : دو شنبه 9 آذر 1394
.
مصلی طرق مشهد

مصلی طرق در تور مشهد لحظه آخری قدیمی ترین نمونه برجای مانده از این بنا در مشهد می باشد که در سال 837 قمری با ترکیب یک ایوان بلند مرکزی و دو ایوانچه طرفین و اتاق‌های گوشواره ساخته شده است . میهمانان تور مشهد 94 می توانند از این مکان دیدن نمایند. در انتهای ایوان فضای چهار ضلعی گنبدداری وجود دارد که بر دیوار انتهایی آن محرابی وجود دارد . در ازاره فوقانی ایوان کتیبه های خط ثلث به چشم می خورد و از دیگر تزیینات این بنا می توان به قاب‌ها و کاربندی‌های گچی اشاره کرد . گردشگران تور مشهد از این بنای زیبا دیدن می کنند .

 مصلی طرق مشهد


باغ خونی مشهد

این باغ در تور مشهد پاییز 94 در زمینی به وسعت 5 هکتار ساخته شده است که در خیابان عنصری مشهد قرار دارد . در این باغ سه عمارت مجزا وجود دارد که بخش هایی از آن تخریب شده است . میهمانان تور مشهد لحظه آخری می توانند از این محل دیدن نمایند. در سال 1330 توسط روس ها از طریق این باغ حرم اما رضا ( ع ) گلوله باران شد . این باغ همچنین بخاطر چشمه ای که در این باغ وجود دارد به باغ چشمه نیز معروف است . مسافران تور مشهد می توانند از این باغ زیبا دیدن کنند .

باغ خونی مشهد
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: اماکن دیدنی مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : چهار شنبه 20 آبان 1394
.
هتل توس در تور مشهد لحظه آخری جزء هتل های 4 ستاره شهر مقدس مشهد می باشد. این هتل درسال 1388 میدان قائم مشهد ساخته شده است. حرم مطهر امام رضا(ع) در فاصله ای حدود 2 دقیقه از این هتل واقع شده است. هتل توس مجموعا دارای 44 اتاق و سوییت ویژه میهمانان تور مشهد 94 می باشد. در این هتل دو رستوران و دو کافی شاپ برای میهمانان تور مشهد پاییز 94 در نظر گرفته شده است. رستوران الوند 120 نفر و رستوران دماوند 180 نفر ظرفیت دارد. در این هتل سالن ورزشی و مجموعه آبی و همچنین اتاق ماساژ نیز وجود دارد. از دیگر امکانات این هتل می توان به رستوران، آسانسور، لاندری، ماهواره، کافی شاپ ویزه میهمانان تور مشهد لحظه آخری، نمازخانه، استخر، سونا، جکوزی، تاکسی سرویس، خودپرداز، صندوق امانات، سیستم اعلام حریق، اینترنت وایرلس، کافی و ... اشاره داشت.

 برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کم و کیف سرویس دهی هتل میتوانید از نظرات مسافران درباره هتل توس مشهد بازدید نمایید.

هتل توس مشهد

هتل توس مشهد
مطالب مرتبط:

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مشخصات هتل توس مشهد؟,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : چهار شنبه 20 آبان 1394
.

 

 

هتل پارس مشهد پنج ستاره

hotel pars mashhad

در شهر مقدس مشهد هتل پارس در تور مشهد لحظه آخری در ناحیه ای آرام و سرسبز در غرب شهر مشهد قرار گرفته است با معماري بسیار زيباي ايراني مكان و محیطی دلپذير براي اقامت گردشگران و میهمانان ايراني و خارجي تور مشهد 94 می باشد . هتل پارس مشهد داری ۲۲۸ اتاق، سوئیت، سوئیت رویال و سوئیت ویژه می باشد . اتاق‌ها مجهز به بهترین مبلمان ,  سرویس ۲۴ ساعته، تهویه مطبوع ویژه میهمانان تور مشهد پاییز 94، تلویزیون ماهواره‌ای، تلفن مركزی، صندوق امانات و سشوار می باشند. رستوران‌های زیبای سنتی و اروپایی، فضای سبز آرامش بخش با آلاچیق و دریاچه مصنوعی زیبا، استخر سرپوشیده و سونا برای میهمانان تور مشهد لحظه آخری، زمین تنیس، سالن اسكواش، سالن بیلیارد، سالن كنفرانس، آمفی‌تئاتر روباز، مركز خرید، خشكشویی و پاركینگ از امكانات رفاهی دیگر هتل پارس در تور مشهد 94 می باشد.

آدرس هتل پارس مشهد : مشهد بلوار وکیل آباد , تقاطع خیابان شهید صیاد شیرازی


 

هتل پردیسان مشهد پنج ستاره

hotel pardisan mashhad

هتل پردیسان در تور مشهد پاییز 94 در یکی از خوش آب و هوا ترین منطقه شهر مشهد قرار گرفته است. هتل پردیسان مشهد دارای 162 سوئیت دوبلکس , اتاق معمولی  آپارتمان امکاناتی مانند:  سالن آمفی تئاتر ویژه میهمانان تور مشهد لحظه آخری، همایش های گروهی و خصوصی ، و همینطور سالنهای سمینار، محل مراقبت و سرگرمی مناسب مخصوص بازی کودکان، سالن بدنسازی و بیلیارد ، رستوران مختلف در فضای باز ویژه میهمانان تور مشهد 94، مجموعه های سونا و استخر و اتاق ماساژ برای آرامش و استراحت می باشد. امکانات دیگر هتل پردیسان مشهد آرایشگاه , فروشگاه , ترانسفر فرودگاه , دستگاه خود پرداز و کرایه دوچرخه ویژه میهمانان تور مشهد پاییز 94 نیز می باشد.

آدرس هتل پردیسان مشهد : مشهد , بزرگراه کلانتری جنب پارک صدا و سیما
مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: بهترین هتل های مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : چهار شنبه 20 آبان 1394
.

امامزاده یحیی مشهد

امامزاده یحیی مشهد

روستا میامی در فاصله ۵۰ km در جاده سرخس به مشهد است . این روستا در دامنه کوهی قرار گرفته است. مقبره امامزاده یحیی در یک km روستای میامی مشهد و در دامنه کوه می باشد. امامزاده یحیی از فرزندان زید، و نوه امام زین العابدین (ع) می باشد . مادرش دختر ابی هاشم عبداله بن محمد حنیفه است. وی در سال ۱۰۷ ه. ق به دنیا امد. یحیی برای ادامه مبارزات خود علیه بی امیه چون از نظر جانی امنیت نداشت از نینوا «کربلا » به مدائن و از آن جا به شهر خراسان هجرت نمود. و در آخر در شهر جوزجان از توابع خراسان قدیم (در افغانستان اکنون ) درسال ۱۲۵ ه. ق در سن ۱۸ سالگی به شهادت رسیدند. بنای ساختمان مربوط به قرن دهم ه.ق می باشد.تور مشهد پاییز 94

 

آرامگاه خواجه مراد مشهد

 

آرامگاه خواجه مراد مشهد

 

مسافرین تور مشهد که به زیارت سایر زیارتگاههای مشهد علاقه مند هستند سر بزنند آرامگاه ابوحبیب هرثمه بن اعین معروف  به خواجه مراد از اصحاب حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در ۱۲ km شرق شهر مشهد از سمت راست جاده فریمان در دامنه کوه قرار گرفته است . با توجه به کتابهای معتبر شیعه مانند تحفه المجالس، سفینه البحار ،معاجن الائمه (باب هشتم)،  تحفه الاحباب،  نور الابصار و… این چنین درک شده است ، هرثمه بن اعین از اخلاص و محبت کامل شایسته‌ای به امام هشتم(ع) داشته اند و آرامگاه ایشان از مکان های زیارتی مشهد می باشد .بنای قبلی آرامگاه دارای گنبد خانه‌ای به طول و عرض 30×4×4 متر با گلدسته‌هایی با ارتفاع کم تزئین شده و دارای کاشی‌کاری و ایوان بوده است که در تغییرات امروزی ساختمانی جدید جای آن می باشد و امکاناتی مانند: اتا‌ق‌های زائرسرا و اقامت ،فضای اداری،  رستوران،  پارکینگ و بازارچه برای زائرین و اطرافیان آرامگاه تدارک دیده شده است.تور مشهد پاییز 94

 

آرامگاه خواجه ربیع مشهد

 

آرامگاه خواجه ربیع مشهد

 

به دستور شیخ بهایی در زمان شاه عباس صفوی آرامگاه خواجه ربیع مشهد ساخته شد. خواجه ربیع از یاران امام علی (ع) و ازاصحاب پیامبر می باشد. با روایاتی که وجود دارد امام رضا (ع) زمانی که به سمت خراسان حرکت می کردند آرامگاه خواجه ربیع را زیارت نمودند. آرامگاه خواجه ربیع مشهد در پایان خیابان ربیع قرار گرفته در شمال غربی مشهد داخل باغ زیبا و بزرگ و کنار کشف رود قرار گرفته است که این ویژگی ها موجب زیباتر شدن محیط این آرامگاه گردیده. آرامگاه خواجه ربیع مشهد از یک گنبد به ارتفاع 18 متر که با کاشی های فیروزه ای تزئین شده و 4 ایوان و ظاهری 8 ضلعی تشکیل شده است. فضای داخلی آرامگاه خواجه ربیع مشهد با نقش های طلایی رنگ طراحی و تزئین شده که زیبایی این آرامگاه را چند برابر کرده است و گردشگران و مسافران تور مشهد از این آرامگاه دیدن و می کنند.تور مشهد پاییز 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مکانهای زیارتی مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 3 آبان 1394
.

رستوران تندور مشهد

این رستوران دارای محیطی دنج و کوچکی است که  گردشگران تور مشهد می توانند برای صرف غذا به آنجا مراجعه کنند . در این رستوران دسرهای مخصوص هم سرو می شود که هر چند وقت یک بار این دسرها تغییر می کند . کیفیت غذاهای این رستوران خوب است و دارای قیمت مناسب می باشد . در کنار تمام غذاهای این رستوران پوره سیب زمینی ، سالاد مدیترانه و بورانی بادمجان نیز برای مهمانان سرو می شود .

همان طور که از اسم این رستوران پیداست طعم کباب های آن تندووری است و گردشگران تور مشهد می توانند طعمی متفاوت از کباب ها را در این رستوران میل فرمایند . یکی از خوراک هایی که مخصوص این رستوران سرو می شود کباب پنیر است که پنیر سفید کباب شده به روش تندوری می باشد .تور مشهد پاییز 94

رستوران شورورزی مشهد

این رستوران یکی از رستوران های معروف مشهد می باشد . این رستوران با ظرفیت 400 نفر دارای امکاناتی مانند سالاد بار نیز می باشد . گردشگران تور مشهد می توانند برای صرف غذا به این رستوران آمده و در آنجا به صرف غذا بپردازند .غذاهای این رستوران دارای کیفیت خوب و قیمت مناسب می باشد . فضای این رستوران بسیار تمیز و کارکنانش به گرمی با مسافران تور مشهد برخود می کنند .تور مشهد پاییز 94

 

 

رستوران راستگو مشهد

 

این رستوران یکی از بهترین رستوران های مشهد می باشد که با فضایی رمانتیک و غذاهای خوشمزه ایرانی خود می تواند مکانی مناسبی برای استراحت و صرف غذا برای گردشگران تور مشهد باشد . گنجایش این رستوران مجلل حدودا 80 نفر می باشد و در بلوار وکیل آباد مشهد قرار گرفته شده است .تور مشهد پاییز 94

 

 

رستوران زنجیره ای رضایی مشهد

 

یکی از قدیمی ترین رستوران های مشهد به شمار می آید که در سال 1337 با نام رستوران یاس کار خود را آغاز کرده است . این رستوران که امروزه با عنوان رستوران رضایی شناخته شده است دارارای پنج شعبه است . قیمت غذاهای این رستوران مناسب بوده و غذاهای آن از کیفیت نسبتا خوبی برخوردار است و به همین دلیل بسیاری از گردشگران تور مشهد این رستوران را برای صرف غذا انتخاب می کنند .تور مشهد پاییز 94

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های مشهد, رستورانهای مشهد , بهترین رستورانهای مشهد , رستورانهای خوب مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 3 آبان 1394
.

کاخ ملک آباد مشهد

ملک آباد باغی مشهور در آستان قدس رضوی است که از سوی حکومت پهلوی کاخی در ضلع جنوبی باغ با زیر بنای 1387 متر مربع احداث شد طرح دکوراسیون و مبلمان داخلی‌ای این کاخ از شرکت فرانسوی، ظروف موجود در کاخ از آلمان و تابلوهای نقاشی از ایتالیا خریداری و به این مکان انتقال یافت. پس از انقلاب اسلامی این مکان در سال 1359 به کاخ موزه تبدیل و بعد از چند سال تعطیل شده و به اقامتگاه موسمی رهبر ایران مبدل شد. امروزه این باغ دارای درختان متنوع میوه ، فضای گلخانه ای گل و گیاه ، قنات و تعدادی حلقه چاه است و سالیانه صدها تن محصولات باغی و گلخانه ای میدهد. گردشگران تور مشهد می توانند از این کاخ زیبا دیدن فرمایند.

 

 

 

 

 

 

 

آرامگاه فردوسی توس مشهد

 آرامگاه فردوسی توس مشهد



آرامگاه حکیم ابوالقاسم فردوسی حماسه سرای بنام ایرانی واقع در باغ زیبایی در شمال شهر تاریخی توس، در انتهای بلوار پردیس میباشد. روستاهای توس و اسلامیه در اضلاع شرقی و غربی آرامگاه قرار دارند . در مقدمه شاهنامه بایسنقری اولین بنا بر مزار فردوسی را به " ارسلان جاذب " که ممدوح فردوسی بوده نسبت داده شده است ، سپس به همت ملک الشعرای بهار و جمعی از فرهیختگان خراسان آرامگاهی بر فراز مزار ایشان ساخته شد . این بنا پس از پنج سال به همت استاد حسین لرزاده معمار و استادطاهرزاده در سال 1212 به تمام شد . بنای یاد شده به سبب عدم رعایت مسائل فنی و محاسبه مقاومت خاک و جذب رطوبت علی رغم تعمیرات مکرر نشست کرده با تلاش مهندس هوشنگ سیحون تخریب و پس از مقاوم سازی با همان شکل اولیه بازسازی شد. در سالهای بعد تندیس فردوسی اثر استاد صدیقی و نقش برجسته های سنگی ملهم از مضامین شاهنامه اثر فرزند استاد تهیه و در محوطه داخلی آرامگاه نصب گردید.

 

مسجد گوهرشاد مشهد

 

 مسجد گوهرشاد مشهد

 

مسجد گوهرشاد مشهد یکی از بزرگترین مسجدهای چهار ایوانی ایرانی می باشد که در سال 821 هجری قمری به دستور گوهرشاد همسر شاهرخ تیموری بنا شد. این مسجد با معماری قوام الدین شیرازی در مجموعه حرم امام رضا (ع) مشهد بنا شده. این مسجد با وسعت 9410 متر مربع دارای چهار ایوان است. که این ایوان ها دارای نام های مقصوره، دارالسیاده، حاجی حسن و آب و هفت شبستان است. وسیع ترین ایوان مسجد، ایوان مقصوره است که با مقرنس کاری و کتیبه خط ثلث بایسنغر میرزا و کاشی کاری قشنگی  تزئین شده. یکی از زیباییی های مسجد گوهرشاد مشهد منبر صاحب زمان است.

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 3 آبان 1394
.

هتل آپارتمان یلدای مشهد  

هتل آپارتمان یلدای مشهد  با 16واحد آپارتمان و سوئیت مجهزبه دکوراسیونی شیک وزیبا همراه با کلیه امکانات صوتی و تصویری و پیشرفته ترین سیستم سرمایشی گرمایشی آماده پذیرایی از گردشگران تور مشهد می باشد.

در حال حاضر این هتل آپارتمان از گردشگران تور مشهد به صورت فولبرد نیز (همراه با صبحانه , ناهار و شام ) رزرو قبول می کند. صبحانه در این هتلرایگان و به صورت بوفه می باشد و ناهار و شام همراه با منوی انتخابی با هفت نوع غذا به صورت زیر خواهد بود.تور مشهد پاییز 94

 

 

نهار :چلو جوجه - چلو کوبیده - چلو مرغ - چلو بختیاری - چلو ماهی - چلو خورشت قیمه و قورمه سبزی

شام: خوراک جوجه - خوراک کوبیده - خوراک مرغ سوخاری - خوراک میگو سوخاری - خوراک ناگت مرغ - شامی کباب - کوکو سبزی

 

هتل آپارتمان تعطیلات مشهد 

 

این هتل یکی از هتل های یک ستاره در شهر مشهد می باشد که در اواخر سال 92 بازسازی شد. فاصله ی اینهتل آپارتمان تا حرم امام رضا برای گردشگران تور مشهد بسیار مناسب است یعنی به صورت پیاده در حدود 20 دقیقه زمان میبرد تا به یکی از ورودی های حرم برسند. فاصله هتل آپارتمان تعطیلات با فرودگاه بین المللی مشهد در حدود 9 کیلومتر و با ایستگاه راه آهن حدود 3 کیلومتر می باشد. از امکانات این هتل میتوان به لابی، لاندری، چایخانه سنتی، کافی شاپ و باشگاه بیلیارد اشاره کرد.   این هتل در فضای اتاق ها و لابی اینترنت رایگان نیز در اختیار میهمانان قرار میدهد. این هتل دارای پارکینگ اختصاصی با ظرفیت 12 ماشین می باشد.تور مشهد پاییز 94

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل آپارتمانهای مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 95
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 3 آبان 1394
.

هتل توس مشهد 4 ستاره

 هتل توس مشهد 4 ستاره


هتل توس مشهد داراي ايوان سلام به حضرت ، رستوران مشرف به حرم مطهر ،كافي شاپ شبانه روزي ، استخر و سونا ، سالن ورزشي برای علاقه مندان به ورزش ، اتاق ماساژ ، سالن بدن سازي ، سيستم تهويه مطبوع ، صندوق امانات اختصاصي هر اتاق ، خدمات روم سرويس ، لاندري ، غذاي كودك ، ويلچر جهت ميهمانان مسن و مجتمع تجاري مي باشد. این هتل 4 ستاره واقع در خیابان شیرازی، جنب مجتمع ونک میباشد . دیگر امکانات این هتل شامل ماهواره ، پاور سوئیچ ، اینترنت بی سیم ، اعلام حریق ، آسانسور ، اتاق ورزش ، سونا و جکوزی است. 

هتل توس مشهد 4 ستاره

 


 هتل جواد مشهد 4 ستاره

این هتل نزديكترين هتل چهار ستاره تاپ به حرم مطهر امام رضا (ع) مي باشد. قوانين این هتل براي اقامت كودكان زير 3 سال رايگان، كودكان 3 تا 5 سال نيم بها و كودكان بالاي 5 سال هزينه يك نفر بزرگسال محاسبه مي شود. امکانات این هتل شامل تاكسي سرويس ، پاركينگ اختصاصي هتل ، لاندری ، آسانسور ، سالن كنفرانس ، كافی شاپ و كافی نت میباشد.

 


هتل رضويه مشهد 4 ستاره

 هتل رضويه مشهد 4 ستاره



هتل رضويه مشهد در ضلع شمالی بازار رضا قرار دارد . امکانات این هتل شامل آسانسور ، رستوران ، سیستم تصویری ماهواره ای ، کافی شاپ ، تاکسی سرویس در هتل‌ ، گشت شهری ، دمپایی داخل اتاق ، صندوق امانات و  نزدیکی به مرکز شهر میباشد.

 


هتل مشهد مشهد 3 ستاره

 هتل مشهد مشهد 3 ستاره


اين مشهد مشهد در خيابان امام رضا در حاشيه ي ميدان بيت المقدس با فاصله اي حدود 150 متر تا حرم امام رضا (ع) واقع شده است. فاصله این هتل تا حرم پیتده کمتر از 4 دقیقه میباشد و نیازی به استفتده از ماشین نیست. امكانات این هتل شامل فروشگاه و غرفه ، آسانسور ، تاكسي سرويس ، خدمان خانه داری و صندوق امانات اختصاصی‌ میباشد.



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 12 مهر 1394
.

رستوران تندور مشهد

این رستوران دارای محیطی دنج و کوچکی است که  گردشگران تور مشهد می توانند برای صرف غذا به آنجا مراجعه کنند . در این رستوران دسرهای مخصوص هم سرو می شود که هر چند وقت یک بار این دسرها تغییر می کند . کیفیت غذاهای این رستوران خوب است و دارای قیمت مناسب می باشد . در کنار تمام غذاهای این رستوران پوره سیب زمینی ، سالاد مدیترانه و بورانی بادمجان نیز برای مهمانان سرو می شود .تور مشهد آبان 94

همان طور که از اسم این رستوران پیداست طعم کباب های آن تندووری است و گردشگران تور مشهد می توانند طعمی متفاوت از کباب ها را در این رستوران میل فرمایند . یکی از خوراک هایی که مخصوص این رستوران سرو می شود کباب پنیر است که پنیر سفید کباب شده به روش تندوری می باشد .

 


 

رستوران متسو مشهد

این رستوران که دارای کافی شاپ هم می باشد در مجتمع آبادگران که یک مجموعه مسکونی تفریحی می باشد تور مشهد پاییز 94واقع شده است . رستوران متسو دارای فضای بسته ، آلاچیق و تخت می باشد که در محیطی دنج آرام ساخته شده است . محیط داخلی رستوران بسیار شیک و مدرن می باشد و دارای دید بسیار خوبی به شهر است . منوی این رستوران شامل : انواع پیتزا، پاستا، شنیتسل، استیک و سالاد های مختلف برای گردشگران تور مشهد می باشد .

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران های مشهد, بهترین رستوران های مشهد , رستوران های درجه یک مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 12 مهر 1394
.

سقاخانه اسماعیل طلايی 

این بنای زرین زیارتی در میان صحن انقلاب قرارگرفته است . بنا بر متون قدیم، بین سال‌های 1144 تا 1145 قمری به فرمان نادرشاه سنگابی را یکپارچه از سنگ مرمر با ظرفیت زیاد ، از هرات به مشهد آوردند و شخصی به نام استاد اسماعیل طلاکار بر فراز سنگاب پوششی هشت ضلعی و سقفی گنبدی شکل بنا نهاد و آن را طلا کاری کرد.سقف گنبدی شکل سقاخانه بر روی پایه‌هایی از سنگ مرمر کنده‌کاری شده و کاشی قرار دارد و سطح آن از بالای کاشی پایه‌ها با خشت‌های طلا و پیرامون آن با اسماء الله تزيین شده است. این مکان زیبا با طراحی زیبای خود یکی از جاذبه های گردشگری مشهد به شمار می آید و هر ساله تعداد زیادی مسافران تور مشهد را به خود جذب می کند .

تور مشهد آبان 94

تور مشهد مهر 94

تور مشهد پاییز94



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: سقاخانه اسماعیل طلايی,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : یک شنبه 12 مهر 1394
.

پارکهای معروف در مشهد

 

از جمله تفرج‌گاه‌ها و مراکز ییلاقی قدیمی حاشیه شهر مشهد، منطقه‌ای است به نام پارک جنگلی وکیل‌آباد که پیش از این به ((میر طراز)) معروف بوده و در انتهای بلواری به همین نام با مساحت بیش از هفتاد هکتار واقع شده است. این مکان در گذشته جزء املاک وکیل‌الرعایا حاج حسین ملک بوده و در سال 1348 ه.ش به طور رسمی  وقف شده است. از مهمترین ویژگی‌های این مکان برای مسافران تور مشهد پاییز 94 ، وجود درختان سر به فلک کشیده‌ی چنار و کاج و پستی بلندی‌های طبیعی می‌باشد. آب مورد نیاز این گردشگران تور مشهد از طریق قناتی که سرچشمه‌ی آن بند گلستان بوده، تأمین می‌گردد و رودخانه‌ی بسیار زیبایی نیز در سطح آن جاری است. علاوه بر جاذبه‌های طبیعی، نزدیک به این مکان شهربازی بسیار وسیعی به نام ((کوهستان پارک شادی)) و محوطه باغ ‌وحش احداث شده است.

 

پارک جنگلی وکیل آباد

 

پارک جنگلی وکیل آباد

 

 

پارک جنگلی شاندیز واقع در 38 کیلومتری غرب شهر مشهد از دیر باز به عنوان یکی از ییلاقات دشت توس مورد توجه بوده است و دارای طبیعت بسیار زیبایی بر ای جذب گردشگران تور مشهد  است، امروزه محور گردشگری شاندیز را علاوه بر ویرانی که جنبه تاریخی دارد و دارای مزار و ظاهری کهن است، روستاهای سرآسیاب، ارچنگ، خادر، شاندیز، ابرده پايین، ابرده بالا و زشک تشکیل می‌دهد.رودخانه‌ها و دره‌ های متعدد شاندیز اقلیم متنوع و چشم‌اندازهای زیبايی از طبیعت را به گردشگران تور لحظه آخری مشهد عرضه می‌کند، درختان و درخنچه‌های فراوان در منطقه شامل چنار، سپیدار، اشن، ارغوان و ارس است و از گونه‌های شاخص حیات‌ وحش آن می‌توان به گوسفند وحشی، گراز و گرگ اشاره کرد، همچنین هدهد، توکای سیاه، و دم جنبانک در فهرست پرندگان این منطقه قرار دارد.

 

پارک جنگلی شاندیز مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: پارکهای معروف در مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد, بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 24 شهريور 1394
.

هتل جم مشهد در یکی از خیابان های نسبتا نزدیک به حرم و مقابل فرمانداری شهر مشهد و در نزدیکی مراکز درمانی و بیمارستان آریا مشهد می باشد. این هتل دارای تالارهای پذیرائی مخصوص برگزاری مراسم و رستورانی در بام هتل با چشم اندازی بسیار زیبا می باشد.یکی از دغدغه های مسافران تور مشهد این است که با حرم اما رضا (ع) فاصله زیادی نداشته باشند . هتل جم مشهد۱۰ دقيقه با ماشين با حرم فاصله دارد و جنب سینما قدس مشهد می باشد . فاصله هتل جم مشهد تا فرودگاه ۳۰ دقیقه با ماشین است .هتل جم مشهد دارای ۱۵۴ اتاق ۲ تخته , سه تخته , سوئیت آپارتمان مجهز به ۵ آسانسور با ظرفیت جابجایی ۵۰ نفر در آن واحد و همچنین سرویس رایگان جهت عزیمت به حرم امام رضا (ع) می باشد .همچنین امکانات پذیرایی که از سوی هتل جم مشهد برای مسافرین تور مشهد مهر 94 تدارک دیده شده است رستوران با چشم انداز بامی بر فراز خراسان , تالار مروارید , سالن مروارید, لابی هتل با ظرفیت بالا به همراه پذیرایی و کافی شاپ در طبقه همکف با ظرفیت ۲۰۰ نفر می باشد .

 

 

 

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل جم مشهد,هتل های مشهد, بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 24 شهريور 1394
.

هتل میامی مشهد

هتل میامی مشهد هتلی 3 ستاره در شهر مشهد می باشد که با امکانات متنوعی پذیرای میهمانان تور مشهد است. مسافرین تور مشهد باید دقت داشته باشند که فاصله این هتل سه ستاره تا فرودگاه بین المللی مشهد در حدود 15 دقیقه و تا ایستگاه راه آهن این شهر 30 دقیقه می باشد، فاصله تقریبی هتل میامی مشهد تا حرم مطهر امام رضا (ع) نیز در حدود 40 دقیقه به صورت پیاده روی می باشد. این هتل برای رفاه مسافرین تور مشهد امکاناتی نظیر لابی، کافی شاپ، نمازخانه، چایخانه سنتی، آسانسور، رستوران، کافی نت و صندوق امانات را فراهم کرده است. هتل میامی مشهد امکانات تفریحی و ورزشی مانند استخر و جکوزی نیز برای میهمانان تور مشهد فراهم کرده تا از اقامت در این هتل بتوانند نهایت استفاده و لذت را ببرند. اتاق های هتل میامی در 5 طبقه به تعداد 39 باب قرار گرفته اند و به تهیزاتی مانند تلویزیون، تلفن، مبلمان، آشپزخانه، صندوق امانات، یخچال، حمام، سرویس ایرانی و سرویس فرنگی مجهز شده اند. آن دسته از میهمانان تور مشهد آبان 94 که قصد استفاده از اینترنت در هتل میامی مشهد را دارند، میتوانند از این خدمت به صورت رایگان در فضای لابی و اتاق های خود استفاده کنند.

آدرس هتل میامی مشهد : مشهد -خیابان امام رضا(ع) 35

هتل میامی مشهد

هتل میامی مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل میامی مشهد , هتل های مشهد , بهترین هتل های مشهد , هتل های ارزان مشهد , هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 97
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 24 شهريور 1394
.

 

رستوران ایتالیایی ژون مشهد

رستوران ایتالیایی ژون تخصصی ترین مرکز غذاهای ایتالیایی در مشهده با منویی ۵۰ عنوانه .پخت غذاها به صورت اصیل ایتالیاییه و همه مواد اولیه روزانه تهیه میشه. نکته ممتاز این رستوران اینه که پاستاهای مصرفی در این رستوران تولید میشه و در واقع اختصاصیه. در تور مشهد میتوانید از این رستوران زیبا و بهترین غذا های این رستوران استفاده نمایید. رستوران ژون از شهروندان برای صرف غذایی خاص و لذیذ به همراه تخفیف 15 درصدی دعوت کرد. در این رستوران فست فود، ساندویچ و پیتزا بدون استفاده از سوسیس و کالباس به مشتریان عرضه می شود. این رستوران علاوه بر غذاهای خوشمزه و متنوع بهترین خدمات را به مهمانان خود عرضه میکند.با رفتن به این رستوران در تور مشهد میتوانید بهترین خاطرات را برای خود رقم بزنید.

رستوران ایتالیایی ژون

رستوران ایتالیایی ژون

رستوران ایتالیایی ژون

رستوران ایتالیایی ژون

رستوران ایتالیایی ژون

رستوران ایتالیایی ژون

 

مطاب مرتبط:

رستوران ایتالیایی ژون مشهد

تور لحظه آخری مشهد

 


:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران ایتالیایی ژون مشهد, رستوران های مشهد, بهترین رستوران های مشهد , رستوران های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 111
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : چهار شنبه 4 شهريور 1394
.

 

رستوران سدروس مشهد

سدروس نام یک نوع درخت کاج است که در سال ۸۹ برای مجموعه زنجیره ای به نام گروه رستوران های سدروس انتخاب شد که اکنون بعد از گذشت چند سال به درختی تنومند مبدل شده است که سومین شعبه خود را در ۹۳/۰۴/۰۵ افتتاح کرد. در تور مشهد میتوانید از این رستوران استفاده نمایید.

این مجموعه با شعار طعمی لذیذ، خاطره ای ماندگار کار خود را شروع و سعی کرد با صداقت و کارآمدی در همه مراحل از طبخ تا عرضه و سرو غذا این مهم را رعایت و سر لوحه کار خویش قرار دهد. رستوران سدروس بهترین غذا ها و بهترین کیفت سرویس دهی در اختیار مسافران تور مشهد و میهمانان خود قرار میدهد.

رستوران سدروس

رستوران سدروس

رستوران سدروس

رستوران سدروس

رستوران سدروس

رستوران سدروس

 

مطالب مرتبط:

رستوران سدروس مشهد

تور لحظه آخری مشهد

 


:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران سدروس مشهد, رستوران های مشهد, بهترین رستوران های مشهد , رستوران های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 96
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : چهار شنبه 4 شهريور 1394
.

 

رستوران احسان مشهد

این رستوران جزو رستوران های قدیمی مشهد می باشد که قبلاً فقط خوراک های ایرانی سرو می کرد و اخیراً خوراک های فرنگی هم در منوی رستوران قرار گرفته است. رستوران در یک زیرزمین واقع شده که با بازسازی انجام شده محیط قابل قبولی را فراهم نموده است. با ورود به رستوران با استقبال و خوش آمدگویی سرگارسون و خدمه روبرو می شوید. غذاهای رنگارنگ و محیط خوب این رستوران نظر بسیاری از ساکنان مشهد و همچنین گردشگران تور مشهد را به خود جلب کرده است . برای کسانی که اهل تجمل و تشریفات هستند احسان یکی از بهترین گزینه ها است. در تور مشهد میتوانید از این رستوران زیبا استفاده نمایید.

رستوران احسان

رستوران احسان

رستوران احسان

رستوران احسان

رستوران احسان

رستوران احسان

 

مطالب مرتبط:

رستوران احسان مشهد

 تور لحظه آخری مشهد



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: رستوران احسان مشهد, رستوران های مشهد, بهترین رستوران های مشهد , رستوران های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : چهار شنبه 4 شهريور 1394
.

امام زاده سید محمد(گنبد خشتی) مشهد

 

 

در تور مشهد 94 از این زیارت گاه دیدن کنید.بنای تاریخی- مذهبی گنبد خشتی در خیابان طبرسی واقع شده که تا حرم امام رضا 500 مترفاصله دارد. گنبد خشتي مدفن «سلطان غیاث‌الدین محمد» است که از سادات مشهور  شهر مشهد می باشد و نسبش با هفده واسطه به امام موسی بن جعفر(ع) می‌رسد. این امام زاده شریف در سال ۸۳۲ هجري قمري وفات يافته و گنبد خشتي پس از حرم حضرت امام رضا (عليه السلام) قديمي ترين زيارتگاه مشهد مقدس است .

در تور مشهد 94 از زیارت این مکان لذت خواهید برد.در زمان احداث این بنای آجری، «سوره ملک» با خط خوش ثلث در زیر پوشش داخلی کتیبه شده و لبه‌های چهار ایوان نیز با سوره واقعه به قلم شیوای ریحان آراسته گردیده است. این گنبد در زمان قاجار مرمت و فضای داخلی آن با نقاشی وکتیبه مزین شد.

 

گنبد خشتی مشهد

گنبد خشتی مشهد

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: امام زاده سید محمد(گنبد خشتی) مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 13 مرداد 1394
.

مقبره میرزا ابراهیم رضوی مشهد

 

در تور مشهد تعطیلات تابستان 94 از این مقبره زیبا بازدید کنید.. اين آرامگاه متعلق به ميرزا ابراهيم اوّل، دومين و بزرگترين واقف سادات رضوي است كه از سادات رضوی در زمان صفویه بوده و در سال 1042 ق وفات نموده است . مقبره ميرزا ابراهيم  در ملك شخصي خود وي در مجاورت مجموعه فرهنگي‌– تفريحي كوهسنگي در دامنه كوه و انتهاي خيابان بهشتي واقع شده که

در تور مشهد 94 از بازدید لذت می برید.با منظر ايواني كاشي‌كاري شده جلب‌نظر مي‌نمايد.در صحن مقبره تعدادي از علماي قرن اخير خراسان مدفون هستند. اين فضاي تاريخي ـ فرهنگي بر جاذبه هاي كوهسنگي مشهد افزوده است.  بازديد از مقبره ميرزا ابراهيم براي همه مسافران تور مشهد آزاد است.

مقبره میرزا ابراهیم رضوی

مقبره میرزا ابراهیم رضوی

 

مقبره میرزا ابراهیم رضوی

مقبره میرزا ابراهیم رضوی

 



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مقبره میرزا ابراهیم رضوی مشهد,دیدنی های مشهد , جاذبه های گردشگری مشهد , جاذبه های توریستی مشهد , بهترین جاذبه های توریستی مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 13 مرداد 1394
.

بازار رضا مشهد

بازار رضا مشهد

بازدی از این بازار یکی از قدیمی ترین برنامه های بازار های تور مشهد 94 می باشد که در ضلع شرقی خیابان امام رضا قرار دارد . این بازار در دوطبقه و در زمینی به مساحت 72000 متر مربع احداث شده است . این بازار دارای 1008 مغازه و حجره در مساحت های مختلف می باشد . این بازار دارای دو دالان موازی و مسقف و 17 چهارسوق و 11 سرا می باشد . در حدود 1084 باب حجره نیز در 11 سرا برای خرید مسافران تور مشهد 94 قرار گرفته اند که جمعا این بازار شامل 2096 باب حجره و مغازه می شود . این مغازه ها از داخل به یکدیگر مرتبط هستند .

بازار رضا مشهد

بازار رضا در تور مشهد 94 دارای دو ورودی و دو خروجی می باشد . طول بازار در دو دالان و دو طبقه به 3 کیلومتر می رسد . در این بازار انواع اجناس از قبیل طلا و نقره ، عطریات ، زعفران و نبات ، پوستین ، مهر و سجاده ، پوشاک ، بدلیجات و غیره می باشد . بازار رضا به دلیل نزدیکی به حرم از مراکز دیدنی مشهد به شمار می‌ رود و به همین دلیل نظر بسیاری از گردشگران تور مشهد را به خود جلب کرده است .


مرکز خرید الماس شرق مشهد

مرکز خرید الماس شرق مشهد

بازدید از این مرکز خرید از طراحی خاصی در تور مشهد 94 برخوردار است و به همین دلیل نظر بسیاری از گردشگران تور مشهد را به خود جلب کرده است . این مرکز در زمینی به مساحت 67267 و در 6 طبقه احداث شده است . در طبقه همکف این مرکز در سالن آنمای زیبایی به چشم می خورد که زیبایی خاصی به این مرکز بخشیده است . این مرکز دارای 1210 واحد تجاری برای خرید مسافران تور مشهد 94 می باشد که در زمینه های مختلف فعالیت می کنند علاوه بر این ، این مرکز شامل رستوران ، کافی شاپ ، نمازخانه ، مرکز فوریت های پزشکی و ... نیز می باشد .

مرکز خرید الماس شرق مشهد

گردشگران تور مشهد می توانند کلیه مایحتاج خود از قبیل : خوراک ، پوشاک ، لوازم منزل ، لوازم آشپزخانه ، انواع سوغات و بدلیجات و غیره را تهیه کنند .

مرکز خرید الماس شرق مشهد

 


مجتمع تجاری زیست خاور مشهد

بازدید از مجتمع تجاری زیست خاور که در خیابان کوهسنگی واقع شده است یکی از برنامه های مسافران تور مشهد 94می باشد . این مجتمع در مساحت 10 هزار متر مربع و در 17 طبقه ساخته شده است . این مجتمع داراری پارکینگی با گنجایش 250 خودرو می باشد . این مجتمع شامل 198 واحد مسکونی و 700 واحد تجاری می باشد و همچنین دارای امکاناتی مانند : آسانسور ، برق اضطراری ، تجهیزات حرارتی و برودتی ویژه مسافران تور مشهد 94 و غیره می باشد .

مجتمع تجاری زیست خاور مشهد

گردشگران تور مشهد در این مرکز  می توانند انواع مختلفی از خوراک ، پوشاک ، کیف و کفش ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، سوغات و غیره را تهیه کنند


مجتمع تجاری پروما مشهد

این مجتمع یکی از بزرگترین مراکز خرید در تور مشهد 94 می باشد . این مجتمع دارای بخش های مختلف تجاری و تفریحی است . در این مرکز انواع مختلفی از خوراک ، پوشاک ، لوازم خانگی ، لوازم آشپزخانه ، صنایع دستی ، بدلیجات و غیره می باشد و گردشگران تور مشهدمی توانند بسیاری از مایحتاج خود را در این مرکز تهیه کنند .

این مرکز همچنین دارای امکانات مدرنی برای مسافران تور مشهد 94 نیز می باشد که آن را از دیگر مراکز متمایز ساخته است از جمله می توان به سیستم اعلام حریق ، سیستم تهویه ، سیستم پیجینگ مرکزی ، سیستم مرکزی سانترال ، سیستم مدار بسته ، ups مرکزی و غیره اشاره کرد . مجتمع تجاری پروما دارای آسانسورهای پانوراما می باشد همچنین در این مرکز رستوران ، کافی شاپ ، اینترنت رایگان ، سالن بولینگ ، سالن بیلیارد و شهربازی نیز موجود است تا بازدیدکنندگان تور مشهد 94 علاوه بر بازدید از غذای آنجا نیز لذت برده و به استراحت بپردازند .

 

مطالب مرتبط:



:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: مراکز خرید مشهد,مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , بهترین مراکز خرید مشهد , مراکز خرید ارزان مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : mary
ت : سه شنبه 13 مرداد 1394
.

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 7 صفحه بعد

موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی